[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri

[Digital Trends] Adina Nica: Cred în human centric marketing și văd o evoluție în acest sens la specialiștii noștri

”Avem mentalitate de români.” Știm cu toții ce înseamnă. Întrebarea e cine o poate schimba? Răspunsul e complex, dar Adina Nica crede că o parte din el îi revine marketerilor și observă că unii și-au luat deja în serios puterea de a schimba mentalități. 

Adina este Research & Strategy Consultant la Open-I Research și a jurizat la categoria Digital Platforms în cadrul competiţiei Internetics, la finele lui 2019. A salutat includerea realităților și mentalităților locale în campanii, cum ar fi atitudinea de a te concentra pe “jumătatea plină” a paharului sau de a da atenție știrilor pozitive, în contextul în care trendul campaniilor globale mizează pe cauze de mediu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related