Adina Nica, de la debate-ul Effie: Ca un tablou bun, un case nu e final cand nu mai ai nimic de adaugat, ci cand nu mai e nimic de scos

Adina Nica, de la debate-ul Effie: Ca un tablou bun, un case nu e final cand nu mai ai nimic de adaugat, ci cand nu mai e nimic de scos

Din seria feedback-ului primit de la moderatorii Effie, urmeaza Adina Nica (Research & Marketing Consultant, Open-I Research). Este pentru a doua oara in rolul asta si ne aminteste ca inainte ca procesul de jurizare sa devina moderat (asta in urma cu 3 ani), nu exista componenta de dezbatere. Argumenteaza de ce e mai inteleapta varianta noua: 

Un specialist in research isi face o opinie asupra cazului, dar faptul ca afla o perspectiva a unui marketer asupra modului de interpretare a rezultatelor de vanzari nu face decat sa-i completeze si sa-i lamureasca o portiune in care poate avea ceva semne de intrebare. In acelasi fel, researcherul poate face lumina pentru un creativ cu privire la validitatea datelor din studiile prezentate in caz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related