
Articole care fac referire la Business Director


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Artur Gurău: Într-un mediu competitiv își creează un avantaj cei care se autoperfecționează și învață pe tot parcursul vieții

Creativii de la Leo Burnett București au organizat Open.Now, o licitație online pentru a sprijini lupta împotriva Covid-19
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, McCann PR & McCann Bucharest premiați cu SILVER la Cannes Lions 2019

Internet vs. Rezidențiat – REGINA MARIA a testat Internetul ca pe un doctor, într-un efort de conștientizare a riscurilor autodiagnosticării online

Oxygen devine agenția Huawei CBG România pentru comunicarea de brand și corporate PR, social media și digital

Suntem în țara în care nu mai merge și-așa. "Bine nu e suficient", o campanie cu traiectorie socială de la Regina Maria și CAP

Micro-influencing a la Efervescent. Mara Stoenescu: "Ce facem noi e sa gasim oameni care isi influenteaza comunitatea in mod real"

Despre ”teenprenoriat” in Romania, cu Liudmila Matei (Made By Teens): Cultura noastra nu asociaza initiativa si rigoarea de business cu adolescentii

Playeri majori ai industriei de continut, precum The New York Times, AOL, BBC, L'Espresso, Le Figaro, la Repubblica, News Deeply dezbat la Bucuresti saptamana viitoare subiecte importante precum stirile false si competitia dura cu gigantii globali

“Nebunii” din publicitate, oameni creativi si agenții digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest
![[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana](https://media.iqads.ro/2017/03/collage28-cover-410.jpg)
[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana

McCann Health Bucharest incepe colaborarea cu Secom si lanseaza prima campanie de imagine sub sloganul “Remedii moderne pentru o viata moderna”

Ruxandra Vasilescu, despre viitoarea agentie specializata pe comunicare medicala McCann Health Romania
