
Articole care fac referire la Business Director

![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)
[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România

VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B

LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață
![[Marcom 2024] Mădălina Turbatu: Idei și bugete “ciopârțite”, obiective neclare sau nealiniate. S-a acumulat multă frustrare în industrie](https://media.iqads.ro/2024/02/madalina-turbatu-header-iqads-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Mădălina Turbatu: Idei și bugete “ciopârțite”, obiective neclare sau nealiniate. S-a acumulat multă frustrare în industrie

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
![[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante](https://media.iqads.ro/2023/11/kv-cover-410.jpg)
[Case Study] Nivelul 3 al parteneriatului dintre New Moon și Decathlon, o campanie anuală cu rezultate impresionante

Mercury360 îți dă întâlnire cu Beyond Meat și sustenabilitatea, la evenimentul de lansare în România

GoTech World 2023 a reunit peste 13.800 de vizitatori, 100 companii partenere și 140 de speakeri de top

GoTech World începe miercuri, 8 noiembrie. Peste 100 de companii expozante prezintă cele mai inovatoare soluții tehnologice din portofoliu

De Halloween, Fanta și VMLY&R au deschis porțile celei mai înfricoșătoare case din București: Fanta Haunted Mansion

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

VMLY&R România aduce acasă un Silver Lion la categoria Engagement, Social & Influencer, cu campania Illiterate Ads

Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%

Cum se vede praful prin lentila creativă a celei mai noi campanii de conștientizare a poluării aerului, semnată de Dyson & Mccann PR

Astăzi a început Bucharest Tech Week, cel mai amplu festival de tehnologie și inovație din Europa Centrală și de Est

Săptămâna viitoare începe Bucharest Tech Week, cel mai amplu festival de tehnologie și inovație din Europa Centrală și de Est

VMLY&R și Durex lansează #SafeToPlayHub, o amplă platformă regională de educație sexuală pentru Gen Z
