Articole care fac referire la Caroli Foods Group
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Caroli Foods Group
Caroli Foods Group completează portofoliul brandului Sissi cu gama Selecții: trei produse cu șuncă de pui și combinații inedite
Caroli Foods Group consolidează portofoliul de produse de sub brandul Caroli și lansează Cârnații Pofticioși cu boabe de muștar
Caroli Foods Group își extinde categoria de produse ready meals și lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri
Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare
Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰
Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro
Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România
Brain 4 Strategy devine agenția de comunicare și PR pentru firma de avocatură Hațegan Attorneys și Fundația Hațegan
Caroli Foods Group semnează Carta Diversității din România și își consolidează angajamentul față de diversitate, incluziune și egalitate de șanse
Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut
28 de companii naţionale şi multinaţionale au intrat în competiţia Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2019
Boardul Caroli intercepteaza cursa pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing: 7 Golden Tickets trimit 7 idei direct in fata juriului
Caroli Foods Group caută cea mai potivită promovare probabil pentru cele mai bune produse din categorie: Gama Maestro de produse din 100% ingredinete naturale
Gala Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2018 şi-a desemnat câştigătorii. O companie românească şi-a adjudecat cele mai multe premii
Sissi, cu sprijinul Direcția 5, încurajează consumatorii să-și arate aprecierea printr-o nouă platformă de comunicare
Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio
Gașca Zurli și Șervețelul Carolino își propun să-i împrietenească pe copii cu mâncarea bună și statul la masă
Premieră la nivel național: Caroli Foods Group lansează primul produs cu 100% ingrediente naturale: Cârnații Maestro de la Caroli
In cadrul Galei Premiilor Piata 2016, Caroli Foods Group a primit premiul pentru “Cel mai puternic brand” din grupa produselor de carne








































