
Articole care fac referire la Communication Strategy


57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

Ruxandra Rau: Daca in 2007 simteam ca Effie este mai mult un festival al agentiilor, azi il vad ca pe un eveniment important in egala masura pentru agentii si pentru clienti

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente](https://media.iqads.ro/2019/06/collageiaa-cover-410.jpg)
[Școli alternative] Laura Tampa: Ceea ce înveți la Școala IAA este un mod de gândire, nu un pachet de tehnici și instrumente

Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore

Două trofee de aur pentru „Romanians Adopt Remanians” la Ad Stars, festivalul internațional cu cele mai multe înscrieri după Cannes Lions

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Aho, aho!] Andrei Balan: Urarile de sarbatori sunt pretul pe care companiile il platesc pentru ca nu sunt suficient de empatice in restul anului](https://media.iqads.ro/2015/12/iqads-cover-410.jpg)