![Fac românii sport?](https://media.iqads.ro/2014/06/cosmin-nae-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Cosmin Nae
![Fac românii sport?](https://media.iqads.ro/2014/06/cosmin-nae-cover-410.jpg)
![Cosmin Nae, copil în rețeaua socială a anilor '80: Scopul este de a scoate la lumina un mediu, de a oferi cititorului un set de repere prin care sa isi deschida propriul album cu amintiri](https://media.iqads.ro/2021/02/cosmin-nae-carte-cover-410.jpg)
Cosmin Nae, copil în rețeaua socială a anilor '80: Scopul este de a scoate la lumina un mediu, de a oferi cititorului un set de repere prin care sa isi deschida propriul album cu amintiri
![[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor](https://media.iqads.ro/2020/09/161crop2-cover-410.jpg)
[Research Update] Cosmin Nae: Inspirația pare să joace un rol tot mai important în deciziile managerilor
![Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.](https://media.iqads.ro/2019/10/q-cover-410.jpg)
Lansare raport de cercetare: Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
![[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare](https://media.iqads.ro/2018/03/cosmin-nae1-cover-410.jpg)
[Directii de research] Cosmin Nae (Quantix): Daca nu intram intr-un con de umbra la nivel economic in ansamblu, research-ul ar trebui sa creasca in perioada imediat urmatoare
![[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei](https://media.iqads.ro/2015/10/12068579-1161438707217395-89066330354287762-o-cover-410.jpg)
[Marketing Research & Trends pe scurt] Cosmin Nae (Quantix): Vorbind de trenduri, aspectele ce tin de globalizare apar mai tot timpul undeva in topul listei
![[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri](https://media.iqads.ro/2015/09/cosmin-nae-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)
[In trend] Cosmin Nae (Quantix): Instrumentele de cercetare se schimba. Deja avem in crestere, sub influenta trendurilor globale, culegerea de date pe smartphone-uri
![Cosmin Nae (Quantix): In sport, este destul de greu sa construiesti azi, cu efect maine. Pot exista si initiative cu impact rapid dar, in general, ciclurile sunt lungi](https://media.iqads.ro/2015/06/cosmin-nae-cover-800-cover-410.jpg)
Cosmin Nae (Quantix): In sport, este destul de greu sa construiesti azi, cu efect maine. Pot exista si initiative cu impact rapid dar, in general, ciclurile sunt lungi
![Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant](https://media.iqads.ro/2015/05/114-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research](https://media.iqads.ro/2015/05/collage6-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research
![Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird](https://media.iqads.ro/2014/04/spotlight800x400-early-update-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird
![25 de profesionisti din marketing si HR raspund briefului Brands & Communities 2014 – From groups to groupies](https://media.iqads.ro/2014/04/large-cover-410.jpg)
25 de profesionisti din marketing si HR raspund briefului Brands & Communities 2014 – From groups to groupies
![Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24799-cover-410.jpg)
Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
![S-a lansat studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" - despre ce gandesc si cum consuma femeile](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
S-a lansat studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" - despre ce gandesc si cum consuma femeile
![Primele date din studiul ”Femeia ca target: ce e relevant acum” prezentate la conferinta SMARK de pe 9 iulie](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)