Articole care fac referire la Discovery Networks
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Discovery Networks
Ghidati de tema ”Ahead of Time”, 17 oratori si artisti vor impartasi idei inovatoare pe scena Salii Radio la TEDxBucharest
Stephen Royle (Discovery Networks CEEMEA), despre noua campanie TLC - "OMG with ❤": Emoticoanele reprezinta un limbaj comun, universal, inteles si “vorbit” in toate tarile unde ne doream sa comunicam
[INSIDER | Business-ul Grayling in 2015] Cristi Cretan: PR-ul se va transforma intr-o ramura a consultantei in afaceri, centrata pe comunicare si cu obiective clare de performanta de business
Juriul Internetics 2014 reuneste 26 de specialisti in marketing online si este condus de Mark Jackson-Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup
Adrian Luca (Discovery South East Europe) despre premiile castigate la New York, promo-uri TV si John F. Kennedy
Insight-uri globale, regionale si locale despre femeile din target aflate la prima editie a conferintei Marketing for Women
Ce inseamna fericirea pentru romance. Ce le diferentiaza de celelalte femei din Europa, Rusia si Africa de Sud
Cum sa te conectezi emotional cu publicul feminin – raspunsuri de la workshopul lui Claire O’Connor (Discovery Networks)
Marketing for Women: Jumatate din tinerele din mediul urban vor sa arate bine doar cand ies din casa
Interviu cu ie si sapca: Adrian Oianu despre redescoperirea traditiei romanesti, care nu e doar un trend




































![[Vox Pop] Fara femei perfecte in reclame](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26314-cover-410.jpg)












