Articole care fac referire la Exact Cercetare si Consultanta
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Exact Cercetare si Consultanta
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton
ING Asigurari de Viata si Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA lanseaza o noua asigurare de sanatate de grup
[LIVE TEXT] Brands & Communities 2014: Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor
Brands & Communities 2014: Solutii de transformare a consumatorilor si angajatilor indiferenti in comunitati fidele brandului. Ultimele 2 zile de early bird
Cand trec consumatorii de la “a vedea” la “a face”. Drumul de la engagement la loialitate, aflat la Brand Activation Strategy 2013
Studiu Exact Cercetare si Consultanta: date pentru retailerii care vor sa isi extinda serviciile in online
Insight-uri globale, regionale si locale despre femeile din target aflate la prima editie a conferintei Marketing for Women
Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013
Studiu Exact Cercetare si Consultanta pentru MediHelp International: Nivelul de informare al romanilor in legatura cu asigurarea de sanatate obligatorie este unul scazut
Studiu Exact Cercetare si Consultanta despre Ziua Indragostitilor: Cum au petrecut romanii si cum au comunicat brandurile
Studiu Exact Cercetare si Consultanta: 75% dintre respondenti au incredere in serviciile medicale private vs. 17% in serviciile medicale publice
Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare



![[LIVE TEXT] Marketing for Women 2014: Context General, Femeile de la A la Z](https://media.iqads.ro/2014/10/10708544-950947908266477-4837515012492568419-o-cover-410.jpg)













![[Marketing Research 2012] Shopper Research](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23593-cover-410.jpg)
![[Marketing Research 2012]Shopper research: provocari si comportamente surprinzatoare de consum](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23547-cover-410.jpg)










