![[FITStories] Dragoș Buhagiar: Am înțeles destul de repede ca nu e vorba despre mine când fac un spectacol](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet27-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Festivalul International de Teatru de la Sibiu
![[FITStories] Dragoș Buhagiar: Am înțeles destul de repede ca nu e vorba despre mine când fac un spectacol](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet27-cover-410.jpg)
![[FITStories] Madalina Uceanu: Arta e un fel de a aduce mai aproape oamenii, iar de asta cred ca e mare nevoie in 2022 si in anii ce vor urma](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet4-cover-410.jpg)
[FITStories] Madalina Uceanu: Arta e un fel de a aduce mai aproape oamenii, iar de asta cred ca e mare nevoie in 2022 si in anii ce vor urma

2022 aduce o nouă etapă pentru FAR - Future Artistic Requirements, platforma de educație și susținere a scenei de new media art din România

Investițiile în educație și comunitate, cu impact direct asupra sănătății orale a românilor piloni de bază ai proiectelor de responsabilitate socială dezvoltate de DENT ESTET în 2021

Creative Night Talks în octombrie - despre PR cultural, makerspace, artă contemporană și interdisciplinară
![[Light & Sound] Alin Popa: Cel mai greu va fi să găsești echipa tehnică, majoritatea s-a reprofilat anul acesta](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-41-cover-410.jpg)
[Light & Sound] Alin Popa: Cel mai greu va fi să găsești echipa tehnică, majoritatea s-a reprofilat anul acesta
![[Light & Sound] Poveștile lui Silviu Scrob: De la vizita Papei, la festivaluri de teatru sau jazz, Eurovision și Cerbul de Aur](https://media.iqads.ro/2020/11/cover15-cover-410.jpg)
[Light & Sound] Poveștile lui Silviu Scrob: De la vizita Papei, la festivaluri de teatru sau jazz, Eurovision și Cerbul de Aur

Sezonul România-Franța debutează în București cu expoziția „Specii de Spații”, lucrări din colecția de artă contemporană Société Générale, găzduită la Muzeul Național de artă al României

George Pleșu: Din păcate, promovarea în materie de cultură este deseori slabă, devitalizată, nețintită și confuză

Cum se vinde cultura. Marius Chivu: Există şi situaţii în care marketingul poate recupera o parte din dezastrul produs de şcoală

Vlad Tăușance și marketingul cultural: Ești aici să conectezi oameni, nu să dai verdicte, nici să snobezi

Oltea Zambori și marketingul cultural: Publicul taxează orice promisiune nerespectată. Trăim într-o eră a angertainment-ului

Cititul și realitatea augmentată la un loc, o experiență în premieră pentru vizitatorii Târgului Gaudeamus, 14 - 18 noiembrie

Festivalul Tânăr al lui Adrian Tibu: "Nu-mi permiteam să scot un spectacol de teatru pentru adolescenți rebeli fără public. Trebuia să-l formez"

Laboratorul de Imaginar, prima instalație interactivă care transformă lectura în spectacol, va fi prezentă la Gaudeamus Litoral

Cultura și tehnologia țin capul de afiș la FITS 2018 în Hospoturile Culturale BRD: În premieră la FITS, Laboratorul de Imaginar și peste 500 de opere de artă în muzeul digital Micro-Folie

Toleranța, statutul familiei și bullying-ul, cele mai dezbătute subiecte de regizor, actori, psiholog și public în turneul „Familii. Manifest pentru dialog”

„Pe tine cine te minte?”: întrebarea pe care o pune IDEO IDEIS adolescenților la cea de-a 12-a ediție

Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor

Din dragoste pentru teatru, 9 ilustratori români reinventează afișul de teatru într-o campanie-experiment
![[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR](https://media.iqads.ro/2017/04/dc4a6379-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR

Anca Ungureanu (UniCredit Bank): Una dintre ramificatiile platformei Romanian Stories este Academia Mintilor Creative, dezvoltata pentru oamenii cu idei care vor sa le si transforme in business-uri

Staropramen lanseaza un nou concept de shopping: cumparaturi cu cantec. Clientii hypermarketurilor pot testa primul pian care te serveste cu bere si primul raft muzical
![[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust](https://media.iqads.ro/2016/09/teo-cover-410.jpg)
[Vara la branduri] Teodora Agafiței (Staropramen): TIFF este un festival care cere mai mult de la film, la fel cum Staropramen este berea care a cerut mai mult de la gust

Specialistii in relatii publice si marketing se intalnesc la cea de-a sasea editie a Conferintei PRbeta
![[Comunicare, varianta interna] Gilda Lazar (JTI Romania): Daca stim sa comunicam direct si deschis cu angajatii, atunci putem face acelasi lucru si in fata presei sau a autoritatilor](https://media.iqads.ro/2015/10/lazar-gilda-mtl-9542-cover-410.jpg)