
Articole care fac referire la Group Account Director


Ingrediente extra oferite de sponsorii MIXX Awards Romania 2020 in cadrul unei Gale cu un concept inedit

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

Promenada Mall sărbătorește 7 ani de activitate în România printr-o nouă campanie aniversară, realizată de Mullen

Kubis creează o serie de șase videouri imersive care explorează prin sunet obiectele prezente în expoziția Design Flags de la Qreator by IQOS

“Creează cu ENGIE un nou început” - o nouă platformă de comunicare ENGIE Romania, semnată Cheil | Centrade
![[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj-pepsi-cover-410.jpg)
[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok

Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

Lidl și Mullen celebrează iubitorii de înghețată în noua campanie Gelatelli ”Câte gusturi, atâtea înghețate”

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking

Cheil | Centrade comunică inițiativa #EnergieEroilor pentru susținerea cadrelor medicale, semnată de ENGIE România și Dăruiește Viață

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”](https://media.iqads.ro/2019/10/catalin-cirstea-brand-manager-ursus-cooler-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cătălin Cîrstea (Ursus Cooler): “Vara aceasta, Cooler a răsplătit chill-ul cu mai mult chill”
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

The Epic Afterstory by URSUS, primul aftermovie de la Untold filmat chiar de fani, cu telefoanele lor
