
Articole care fac referire la Head of Digital


Brandurile Pepsi și Lay’s au facilitat experiența Buzz House, casa în care mai mulți creatori de conținut și-au dat întâlnire

Jam Session Agency, singura agenție românească nominalizată la 3 festivaluri globale de creativitate
![[Creativitate & Tehnologie] Laurențiu Ion: Dacă viitorul va aparține roboților, vreau să cred că o să știu pe ce butoane să apăs pentru a-i controla eu pe ei, și nu invers](https://media.iqads.ro/2022/05/laurentiu-ion-850x478-cover-410.jpg)
[Creativitate & Tehnologie] Laurențiu Ion: Dacă viitorul va aparține roboților, vreau să cred că o să știu pe ce butoane să apăs pentru a-i controla eu pe ei, și nu invers

Agenția de marketing online full-service MTH Digital deschide un nou departament de SEO condus de Horațiu Voicu

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea
![[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea](https://media.iqads.ro/2022/04/iqads-antrenoridecanapea-lays-1804x1080-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea

Carrefour adoptă Digital Health Index Dashboard, primul instrument de monitorizare a prezenței în digital în timp real, creat de Digitas România

Noi forme de colaborare creativă Next. Ioana Căbuz: ”Am deschis granițele și am început să lucrăm cu specialiști externi, completându-ne reciproc know how-ul”
![[Comunicare ca la carte] Laurențiu Ion: Școala de comunicare din România are nevoie de practicieni buni, capabili să predea și să-și asume responsabilitatea educației ca misiune, pe termen lung](https://media.iqads.ro/2021/12/laurentiu-ion-iqads-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Laurențiu Ion: Școala de comunicare din România are nevoie de practicieni buni, capabili să predea și să-și asume responsabilitatea educației ca misiune, pe termen lung

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Fortuna pariază pe femeile din România. ”Fetele fotbalului românesc au reușit într-un domeniu dedicat bărbaților și noi toți avem nevoie să ne inspiram din efortul și pasiunea lor”

SocialPedia 32: Despre Future of Instagram cu Robert Dumitru, Gabriela Atanasov, Alexandra Ciucanu şi Anca Dușe
![[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage20-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați

Bătălii scurte și lungi în mediul digital și victorii pe baza datelor (sau cum se construiește o strategie digitală performantă)

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA

Lipton Ice Tea și Nicole Cherry te invită la un uplift al distracției prin campania "Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea"
