Articole care fac referire la Head of Digital
[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest
Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România
Eduard Tomeci: Social Media a dat naștere unui tip de conținut mai curajos, mai imperfect, dar infinit mai uman
[AIdea] Cosmina Țapliuc: AI-ul ne-a dat un "boost" serios și ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: idei faine și relații solide cu clienții
The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda
[Creativitatea de zi cu zi] Diana Coman: E nevoie să trecem de pe pilot automat pe mod avion din când în când și să ne facem timp pentru a ne pune întrebările care contează
Next Advertising este alături de Autonom în comunicarea proiectului “Alături de antreprenorii RBL pe Via Transilvanica”
„CITEȘTE ETICHETA”, mantra care transformă orice cumpărător confuz în bucătar informat. O campanie AGRICOLA x WOPA
SocialPedia 64: Totul despre Instagram Marketing în 2024 cu Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Alina Greavu și Florin Grozea
Noi, românii, ne-am născut cu dorința de a aparține unui loc. O idee exploatată de WOPA x CEC Bank în cea mai recent lansată campanie dedicată Creditului Ipotecar
Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă
[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Pentru mine, timpul nefolosit corespunzător e un obstacol major în a fi creativă
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
[Obsesii part-time] Vlad Lipovanu: Poți studia, poți face note de degustare, dar în cele din urmă pasiunea pentru vin e despre poveștile celor care-l produc, tradițiile și influențele culturale
CESAROM oferă 10 ani garanție și lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”









































