
Articole care fac referire la iSense Solutions
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii iSense Solutions


iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la GPeC SUMMIT Online
![[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii](https://media.iqads.ro/2020/09/traian-nastase-sept-2020-cover-410.jpg)
[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii

O treime dintre angajații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei

Peste jumătate dintre părinți își doresc ca elevii să se întoarcă fizic la școală, însă cei mai mulți nu cred că instituțiile de învățământ sunt suficient de pregătite cu măsuri de prevenție anti COVID

Trei sferturi dintre românii din mediul urban consideră că știrile false constituie o problemă foarte mare în societatea românească

Efectul utilizării tehnologiei în pandemie: trei sferturi dintre românii din mediul urban își doresc o pauză de la mediul online

Românii, afectați financiar de pandemie: 3 din 10 câștigă mai puțin, în medie, cu 30% decât anterior răspândirii coronavirusului la noi în țară

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

În contextul actualei pandemii, românii se concentrează pe familie și pe cei care au nevoie de ajutor
![[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout](https://media.iqads.ro/2020/03/andreea-dinescu-managing-director-profero-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018
![[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker](https://media.iqads.ro/2019/12/simona-dan-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker

Golin & iSense Solutions: Cât de mult contează responsabilitatea socială a companiilor pentru consumatorii români?

SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu

Critical update by Profero: principalele tendințe în comunicarea digitală la nivel global și aplicabilitatea lor pe piața locală

Studiu BOLD by Initiative: 7 din 10 români din mediul urban folosesc cel puțin un canal de video streaming pe bază de abonament

GPeC SUMMIT și iSense Solutions dezvăluie primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din România

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

Best Of Esomar. Market Research In Romania: Building Customer Experience In A World Of Discontinuous Loyalty

Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii

Mai sunt românii sensibili la craft? O nouă analiză Mullen şi iSense Solutions, realizată cu neuromarketing tools

Studiu Lidl: 77% dintre părinții din România consideră că cel mai important aspect privind alimentația echilibrată a copiilor este ca aceștia să mănânce mese gătite acasă cu produse proaspete

Tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019: responsabilitatea față de mediu, interesul pentru gamificare, preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei

Peste jumătate dintre românii din mediul urban intră pe rețelele de socializare imediat cum se trezesc

Lipsa răbdării, minimalismul și fuga de branduri sunt printre cele mai relevante tendințe analizând comportamentul românilor în 2019, conform studiilor iSense Solutions

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018
