
Articole care fac referire la iSense Solutions
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii iSense Solutions


Românii vor aloca în medie 533 de lei pentru masa de Paște și majoritatea vor petrece Sărbătorile acasă

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Studiu iSense Solutions: Crește apetitul românilor pentru cumpărăturile online. 61% dintre cei care preferă magazinele online comandă produse cel puțin o dată pe lună

Studiu iSense Solutions: 5 din 10 români încep cumpărăturile pentru cadouri cu o lună înainte de Sărbătorile de iarnă

50% dintre românii din mediul urban și-au schimbat comportamentul de utilizare a produselor cosmetice și de îngrijire personală de când a început pandemia

78% dintre românii din mediul urban își vor petrece Sărbătorile de Paște acasă, cu familia restrânsă, aproximativ două treimi dintre aceștia vor aloca peste 300 de lei pentru cumpărăturile de mâncare și până în 500 de lei pentru cumpărarea cadourilor

Studiu ISTT și iSense Solutions (II) - Cum a fost afectată viața profesională și personală a femeilor în timpul pandemiei: 44% dintre femei consideră că relațiile profesionale au fost mai dificile

Studiu ISTT și iSense Solutions: aproape 4 din 10 români din mediul urban spun că încrederea în propriile forțe i-a ajutat să își mențină echilibrul pe perioada pandemiei

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Vaccinarea împotriva COVID-19: 46% dintre români sunt dispuși să se vaccineze, dar intenția de vaccinare crește la 85%, dacă sunt îndeplinite anumite condiții

iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020: Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la GPeC SUMMIT Online
![[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii](https://media.iqads.ro/2020/09/traian-nastase-sept-2020-cover-410.jpg)
[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii

O treime dintre angajații din mediul urban au simțit că angajatorul s-a apropiat de ei în perioada pandemiei

Peste jumătate dintre părinți își doresc ca elevii să se întoarcă fizic la școală, însă cei mai mulți nu cred că instituțiile de învățământ sunt suficient de pregătite cu măsuri de prevenție anti COVID

Trei sferturi dintre românii din mediul urban consideră că știrile false constituie o problemă foarte mare în societatea românească

Efectul utilizării tehnologiei în pandemie: trei sferturi dintre românii din mediul urban își doresc o pauză de la mediul online

Românii, afectați financiar de pandemie: 3 din 10 câștigă mai puțin, în medie, cu 30% decât anterior răspândirii coronavirusului la noi în țară

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

În contextul actualei pandemii, românii se concentrează pe familie și pe cei care au nevoie de ajutor
![[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout](https://media.iqads.ro/2020/03/andreea-dinescu-managing-director-profero-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018
![[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker](https://media.iqads.ro/2019/12/simona-dan-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Simona Dan: Dacă ar fi o creatură, 2019 ar întruchipa un unicorn alergat de un White Walker

Golin & iSense Solutions: Cât de mult contează responsabilitatea socială a companiilor pentru consumatorii români?

SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu

Critical update by Profero: principalele tendințe în comunicarea digitală la nivel global și aplicabilitatea lor pe piața locală
