
Articole care fac referire la iSense Solutions
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii iSense Solutions


Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency

Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 18 ani a Galei Premiilor eCommerce

Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”

Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense

„reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, 29 septembrie 2023. Află ce trenduri vor redefini viitorul industriei

iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an

Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea

Concluziile specialiștilor invitați la reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world 2023

Cum va arăta anul 2023 pentru sectoarele retail & e-commerce, în contextul provocărilor din ultimii ani? Află răspunsul la cea de-a 4-a ediție „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”

S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta

Raport GPeC E-Commerce România 2022: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice

PayPo: Perioada reducerilor de Black Friday a însemnat o creștere de peste 5% față de 2021 pentru e-commerce-ul românesc

PayPo: The Black Friday discount period resulted in a more than 5% increase YoY for Romanian e-commerce

Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață

Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc au fost acordate în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2022

Românii cheltuie aproximativ 2.043 lei pentru începerea anului școlar, cu 51% mai mult decât anul trecut

Românii plănuiesc să investească în medie 945 euro în tehnologii Smart Home până la sfârșitul anului

Românii vor aloca în medie 533 de lei pentru masa de Paște și majoritatea vor petrece Sărbătorile acasă

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Studiu iSense Solutions: Crește apetitul românilor pentru cumpărăturile online. 61% dintre cei care preferă magazinele online comandă produse cel puțin o dată pe lună
