Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency

Acasă merită ce-i mai bun! O campanie de fashion un pic altfel, despre ce purtăm când “nu ne vede nimeni” | Autori: Sofiaman & Line Agency

Sub umbrela „Acasă merită ce-i mai bun”, Line Agency dezvoltă pentru Sofiaman o platformă de brand ancorată într-un insight curajos - hainele pe care le purtăm prin casă, atunci când nu ne vede nimeni. 

Platforma documentează și pune pe „wall-urile” românilor subiectul hainelor de casă, printr-un studiu cantitativ realizat alături de cei de la iSense Solutions, pentru ca apoi să evolueze către un narativ de brand ce încurajează românii să se bucure de momentele de acasă așa cum se cuvine, îmbrăcând haine din țesături de calitate, special create pentru somn și relaxare.

Campania a debutat în luna martie a acestui an cu cercetarea care a dezvăluit secretele din spatele ușilor închise;

Conform cercetării „România în haine de casă” - 65% dintre noi purtăm prin casă haine de stradă, învechite, în timp ce 47% dintre noi ne mulțumim prin casă, cu haine rupte, pătate sau deteriorate. 

Rezultatele au fost printate pe un tricou de casă și trimise în piață, provocând un „aha moment” atât influencerilor cât și colegilor din mass-media care au povestit și chiar au pus la bătaie propriile secrete în ceea ce privește hainele de casă.

Subiectul a fost dezbătut într-o manieră savuroasă de creatori de conținut precum Corina Băcanu sau Fine Society, în timp ce o serie de echipe radio matinale au organizat live-uri „în pijamale” după ce prezentatorii au primit haine de casă personalizate, alături de rezultatele studiului.

Campania continuă prin lansarea asset-urilor de brand: un nou spot, dar și o nouă comunicare de imagine executată în digital, OOH și, desigur, în magazinele Sofiaman din toată țara.

 

În magazine, campania va dezvolta și o componentă educațională ce va îmbrăca forma unui „muzeu al fibrelor botanice”, o suită de instalații vor oferi clienților Sofiaman o experiență tactilă și informații despre fibrele botanice pe care Sofiaman le folosește.

De asemenea, în luna octombrie, comunitatea de influenceri și mass-media din București a fost invitată la un eveniment “ca acasă” unde au putut afla chiar de la CEO-ul companiei secretele din spatele produselor Sofiaman, descoperind alături de acesta și echipa de design, fibrele botanice inovatoare pe care compania din Târgu-Neamț le aduce în casele românilor.

Până la final de an, 5 magazine Sofiaman din toată țara (București, Cluj, Iași, Timișoara) au în plan evenimente promoționale, destinate membrilor clubului Sofiaman prin care brand-ul aduce mai aproape de consumator ideea campaniei printr-un buy-back național de haine de casă “inadecvate”.

 

Echipa de proiect:

Line
Ruxandra Micșunescu – CEO & Head of Digital Strategy
Manuela Gogu – Executive Creative Director
Gabriel Zavgragiu – Art Director
Cătălin Moraru – Digital Art Director
Tiberiu Ivan – Copywriter
Raluca Neagu – Account Manager
Alexandru Vieriu – Account Director

Sofiaman:
Florin Cucu – CEO Sofiaman
Mihaela Cucu – CFO Sofiaman
Zamfira Szabo - Retail Manager
Isabela Tanasă - Online Manager
Elis Săvoaia - designer vestimentar
Nicoleta Tărăntuș - Graphic designer

Line Agency este o agenție de marketing & creație independentă, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group.

De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, Profi, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, La Dorna, Sofiaman, Mizar sau Zuzu.

Din 2022, departamentul de creație al agenției este coordonat de Manuela Gogu.

Sofiaman este un brand românesc cu tradiție, cunoscut pentru calitatea hainelor de casă și de somn. Produsele Sofiaman sunt fabricate din fibre botanice precum cele de bumbac, in, bambus, eucalipt și fag (modalul), materiale naturale cu certificări internaționale, alese pentru proprietăți și atribute unice. Povestea Sofiaman a început cu o pijama simplă, din bumbac, produsă cu peste 25 de ani în urmă, într-un atelier de croitorie din satul Șoimănești, judetul Neamț. Sofiaman deține în prezent o rețea de 19 magazine la nivel național și are peste 300 de distribuitori locali, precum și o unitate proprie de producție. Pornind de la poziționarea de brand «Acasă merită ce e mai bun», confortul și odihna pe care fiecare persoană trebuie să le resimtă atunci când poartă haine de casă sau de somn stau la baza fiecărei colecții Sofiaman. De la modul în care sunt create, până la tehnica de croit și starea pe care o conferă atunci cand sunt purtate, produsele Sofiaman sunt concepute pentru a crește calitatea somnului și a momentelor petrecute acasă.

Compania este condusă de Florin și Mihaela Cucu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

We are a New Age Marketing Agency. A team of awarded specialists in cross-disciplinary marketing with thorough experience and great credentials achieved in the biggest marketing practices in Romania, France and... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related