Articole care fac referire la Kaufland
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Bucharest Photofest 2025: zece ani de cultură vizuală și moștenire contemporană. Ultimele trei zile de festival
Prima ediție a Maratonului Sănătății la Craiova: părinți și specialiști în dialog despre imunitatea copiilor
UM România se alătură campaniei globale "Stand Against Bland" printr-un eveniment de lansare inovator despre diferențiere, viziune nuanțată, impact cultural, esența unui marketing relevant
UM România se alătură campaniei globale "Stand Against Bland" printr-un eveniment de lansare inovator despre diferențiere, viziune nuanțată, impact cultural, esența unui marketing relevant
Rafal Drzewiecki: Creativitatea pe TikTok trăiește în mișcare. Este nefinisată, în continuă evoluție și alimentată de comunitate
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
200.000 de studenți conectați prin Students’ Kit 2025. Kaufland, partener principal pentru al treilea an consecutiv
Pernod Ricard și Mediascope au adus energia de festival în marile lanțuri de retail prin experiențe in-store memorabile în cadrul campaniei Summer Mix
Înscrieri: Cele mai bune campanii din România adresate gamerilor vor fi premiate la a șasea ediție a Gaming Video Awards 2025
Touch Agency a semnat campania promoțională “Cu Siginia, ești la un gin distanță de Sicilia!” pentru Alexandrion Group
Fosta platformă industrială Titan Mașini Grele intră în procedura de valorificare: un reper al industriei românești, disponibil pentru reconversie urbană
Michael Corcoran – arhitectul vocii digitale a Ryanair – vine la Creativity Dimensions by Creativity4Better 2025
Iulia Dăncilă: Bread este despre comunitate, estetică și coeziune. Despre a pune România pe harta creativă printr-un limbaj vizual curat, elevat, dar profund ancorat în realitate
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
The Inner - Mapping Inside 2025 va avea loc weekendul acesta, în 6-8 iunie la cinema “Florin Piersic”. Tot ce trebuie să știi despre cea mai complexă ediție de până acum
CV30 și Kaufland lansează campania Students’ Graduation Kit, o inițiativă multibrand care conectează angajatori și branduri cu 10.000 de absolvenți
Canopy și Temerarii anunță parteneriatul pentru promovarea emisiunii Temerarii și creșterea vizibilității în mediul digital
Iva Bennefeld-Stepanic, VP Marketing & Brand Excellence, Europa | internațional, Mondelēz Elveția, numită Președintă a Juriului Effie Awards România 2025
Creativity4Better 2025: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business continuă cu o nouă ediție la București, în data de 12 Noiembrie
v8 și Kaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri” – un show care transformă întrebările oamenilor în entertainment
„Dragoste Fără Cuvinte” - Persoane Surde, Limba Semnelor și Vedete pe Marele Ecran - Trailer oficial
Revista Biz lansează Biz Germania, un nou număr de colecție Biz World, cel mai amplu proiect editorial românesc
Tudor Petremarin: Nu cred că adolescenții de acum au visuri foarte diferite de tineri de acum 20 sau 50 de ani. Aceleași dorințe de a iubi și de a fi iubiți, aceeași speranță de a fi înțeleși
[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”














![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)



















