
Articole care fac referire la Mihai Costache


Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D

AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite

Promenada Mall sărbătorește 7 ani de activitate în România printr-o nouă campanie aniversară, realizată de Mullen

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

Lidl și Mullen celebrează iubitorii de înghețată în noua campanie Gelatelli ”Câte gusturi, atâtea înghețate”
![[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati](https://media.iqads.ro/2020/04/img-20190831-121116-263-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati

Pauză de reclame și produse Made in RO: în premieră va fi lansat primul muzeu temporar de publicitate și branduri românești

La Casa Lidl, ești întâmpinat de Boier Gourmescu, iei parte la battle-ul generațiilor și închei experiența cu un festin

UiPath, Google și alte mari companii dezbat la București cum inteligența artificială si robotizarea schimbă economia. Moderator al scenei AI&ROBOTICS de la iCEE.fest: UPGRADE 100 va fi robotul 3-5CU

Mai sunt românii sensibili la craft? O nouă analiză Mullen şi iSense Solutions, realizată cu neuromarketing tools

Replate Waste @ Pizza Hut, semnată MullenLowe, Golin şi Profero, câştigă al cincilea premiu anul acesta, la Internetics 2018
![[Publicitatea in aer] Mihai Costache (MullenLowe): E un spatiu fantastic pentru imaginatia unui creativ, dar radioul a ajuns un mediu fara prestigiu](https://media.iqads.ro/2018/08/costache-cover-410.jpg)
[Publicitatea in aer] Mihai Costache (MullenLowe): E un spatiu fantastic pentru imaginatia unui creativ, dar radioul a ajuns un mediu fara prestigiu
