[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati

[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati

Daniel Secatureanu e Omu Gnom. Si pentru el advertisingul e ca atunci cand face muzica. A intors cliseul si a venit din arta (muzica) in publicitate. Si-a dat albumele in loc de CV si cineva l-a remarcat. Acum face samplinguri de idei si alchimie creativa din pozitia de copywriter, la Proximity. Dar n-a fost doar muzica inainte. A fost si experienta din call-centere, unde a vandut paste englezilor si dial-up americanilor. Asta l-a ajutat sa inteleaga mai bine consumatorul.

”Toate experientele de viata de pana acum m-au facut un fin observator al comportamentului uman si sunt un sportiv amator al reconstruirii proceselor mentale.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related