Lidl România și Mullen anunță 12 noi episoade pentru producția „BIO cu Tine”

Lidl România și Mullen anunță 12 noi episoade pentru producția „BIO cu Tine”

Primul serial „bio” din România revine în online cu sezonul 2.

BIO cu Tine, primul serial „bio” lansat de Lidl și realizat de agenția Mullen, revine în online cu un nou sezon. Lansat în 2020, serialul a devenit în scurt timp popular în rândul consumatorilor români, care au fost alături de cei doi protagoniști – Chef Florin Dumitrescu și soția sa, Cristina, în cele 12 episoade care integrează perfect momente de familie, rețete gustoase și produsele Lidl din gama bio prezente la raft, într-o armonie fără filtre. Primul sezon a întregistrat peste 10 milioane de vizualizări, iar videourile complementare care prezintă rețetele pas cu pas, peste 1 milion de vizualizări.

După rezultatele foarte bune înregistrate anul trecut, Lidl și Mullen au decis să revină în acest an cu un nou sezon, iar în urma feedback-ului primit de la fanii serialului, noile episoade din „BIO cu Tine” vor avea o durată mai mare. Mai mult decât atât, acest sezon include o nouă manieră de interactivitate cu publicul, prin „pauza de comentarii” din cadrul fiecărui episod. În această secvență, Florin și Cristina vor răspunde unor comentarii din partea celor care urmăresc serialul, lăsate de aceștia la episoadele anterioare, urmărind astfel să îi încurajeze pe cei de acasă să ia parte la acțiunea din serial într-un mod inedit. Primele două episoade au fost deja lansate și pot fi urmărite pe canalul de YouTube Lidl România.

 

Am mizat pe autenticitate și un mod natural, nefiltrat, în realizarea fiecărui episod din <<BIO cu Tine>>, iar acest lucru s-a reflectat, la final, în numărul mare de vizualizări înregistrat de primul sezon. Datorită consumatorilor și interesului mare acordat serialului, suplimentăm producția cu încă 12 episoade care vor prezenta, ca și până acum, grija pe care membrii familiei și-o poartă unii pentru alții, în acest caz soții Dumitrescu, ilustrată prin mici gesturi în bucătărie, unde vom regăsi gama de produse bio a Lidl și noi moduri inovative de a folosi produsele în preparate gustoase”, a adăugat Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.

 

Platforma de comunicare BIO cu Tine cuprinde o serie de 12 episoade care vor fi lansate lunar, în perioada martie 2021 – februarie 2022, însoțite de conținut special creat pentru social media. Fiecare episod vorbește despre avantajele pe care le are folosirea în viața de zi cu zi a alimentelor certificate ecologic și este lansat alături de un video de prezentare a rețetei menționate de soții Dumitrescu. Atât sezonul 1, cât și noile episoade din acest an, pot fi urmărite pe canalul de YouTube Lidl România.

 

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Marketing Specialist), Raluca Băluță (Digital Project Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist)

Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Raisa Soare (Senior Copywriter), Radu Rebei (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Alexandra Todirică (Account Director), Anca Duță (Senior Account Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related