Articole care fac referire la Neuromarketing Science & Business Association
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Neuromarketing Science & Business Association
Universitatea Tehnică de Construcții București continuă să Inspire Generația Z - număr record de studenți înmatriculați
UTCB și Cognition „lovesc” cu o nouă campanie de admitere creativă: tinerii sunt invitați să iasă din lumea virtuală și să exploreze clădirile istorice din 8 orașe ale României
Campanie de admitere inedită pentru anul universitar 2024/2025: Universitatea Româno-Americană a lansat primul escape room educațional virtual pentru a atrage studenți
GOLD pentru Cognition în cadrul Webstock 2023 la categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” și „Special Projects” pentru campania UTCB „Reconstruim Bucureștiul în Minecraft”
Cognition lansează „Clubul de Loialitate” - un instrument de marketing dedicat clienților business și start-up-urilor din orice industrie
Tinerii reconstruiesc Bucureștiul în Minecraft în cadrul campaniei 2023 de admitere la UTCB, coordonată de Cognition
24pay și Cognition prezintă noul ambasador de brand al aplicației 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul plăților sigure și rapide, este de acum aliatul finanțelor românilor
Ghidul marketerului digital: Revoluția GA4. Tot ce trebuie să știm despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
Domeniul instalațiilor îmbracă haine cool: FERRO și Cognition au demarat colaborarea cu lansarea noii game de robineți F-Power și a Clubului de loialitate MEȘTERRO
Studiu Cognition: „Românii și plățile cu cardul” - Cine sunt și ce obiceiuri de consum au utilizatorii din România
















