Tinerii reconstruiesc Bucureștiul în Minecraft în cadrul campaniei 2023 de admitere la UTCB, coordonată de Cognition

Tinerii reconstruiesc Bucureștiul în Minecraft în cadrul campaniei 2023 de admitere la UTCB, coordonată de Cognition

Modern, creativ, inedit, bazat exclusiv pe felul în care tinerii talentați de astăzi și-ar dori să arate Capitala României în 2023: la doar două săptămâni de la lansarea serverului dedicat, Bucureștiul începe să capete formă în Minecraft, în linie cu imaginația noilor generații. 

Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universității Tehnice de Construcții București (UTCB) se derulează în mare parte online. Anul acesta tinerii absolvenți de liceu pasionați de tehnologie și construcții sunt invitați să dea frâu liber imaginației și să înceapă reconstrucția Capitalei în Minecraft, urmând pașii detaliați pe landing page-ul de campanie: admitere.utcb.ro/minecraft.

Echipa Cognition a conceput această componentă a campaniei de admitere pornind de la elementele care definesc personalitatea noilor generații, dornice să se afirme în modalități diferite față de predecesorii lor. Identificând punctele comune pe care tinerii absolvenți le au cu abordarea și spiritul UTCB, în special includerea tehnologiei și abordarea practică în procesul de învățare, ideea de a-i implica într-un proces de construcție pe o platformă pe care o iubesc a venit natural.

Tinerii au astfel posibilitatea de a-și demonstra veleitățile tehnice și de construcție, implicându-se în acest proiect comun de recreare în Minecraft a unor zone istorice din București, incluzând străzile de la Bulevardul Nicolae Bălcescu până la Piața Romană, zonă centrală cu o însemnătate arhitecturală importantă, aflată în prioritățile autorităților pentru consolidare și modernizare.

Campania de admitere UTCB de anul acesta are mai multe componente care completează elementul central de reconstrucție a Bucureștiului în Minecraft.  Mixul de comunicare a fost gândit astfel încât să fie relevant pentru Generația Z (principalul public vizat) din punct de vedere al canalelor și conținutului. Astfel, campania media și de conținut se va derula pe platforme de social media precum Instagram și Twitch și va fi completată cu o campanie incluzând influenceri din domeniu.

Serverul dedicat pentru UTCB a fost lansat pe 15 iunie 2023 și a fost accesat deja de peste 500 de jucători, care au început reconstrucția Bulevardului Magheru. Pe data de 3 iulie a fost organizat și primul live stream pe YouTube, în cadrul căruia a intrat pe server și primul influencer din proiect, Gannicus96.

Timp de 2 ore, acesta a discutat și construit alături de pasionații de Minecraft prezenți pe server, iar această primă transmisie live a obținut, până în acest moment, peste 10K views și 1.2K likes.

Universuri infinite, o alegere sigură, sloganul de anul acesta al campaniei de admitere la Universitatea Tehnică de Construcții București, reflectă principalele atuuri ale alegerii unei facultăți în cadrul UTCB: varietatea de opțiuni și garanția unei cariere bine plătite încă de pe durata studiilor.

,,În campania de admitere de anul acesta am adăugat un element nou care să crească engagementul în rândul viitorilor studenți și în același timp să le transmită că UTCB îi înțelege și vorbește pe limba lor. Știm deja că pentru generația Z atenția în social media este undeva la 1.3 secunde. Astfel, pentru a le stârni interesul față de campanie, am ieșit din display-ul clasic și ne-am dus către o platformă care le este cunoscută și le menține interesul - Minecraft. Gen Z consideră jocurile ca fiind o activitate socială prin care se pot conecta cu prietenii și pot cunoaște alte comunități online, iar noi am pus la dispoziție spațiul virtual în care ei să își testeze creativitatea, să reconstruiască Bucureștiul și să se cunoască. După 1 iulie, odată cu depunerea dosarului pentru înscrierea la facultate în cadrul UTCB, vor putea începe să își ducă visele din online în offline” a declarat Maria Zvenigorodschi, Senior Digital Account Manager Cognition.

„Colaborarea cu Cognition pentru definirea conceptului, strategiei și implementării campaniei de comunicare pentru admiterea la UTCB este un parteneriat important pentru noi. În ultimii 4 ani, am reușit să ducem această campanie la un nou nivel, folosindu-ne de tehnologie și adresându-ne tinerilor folosind limbajul și canalele lor preferate, comunicând deschis și aplicat cu ei. Primele rezultate ale nou-lansatei platforme de Minecraft a UTCB prefigurează succesul campaniei de anul acesta și suntem entuziasmați să vedem cum capătă viață în mediul virtual ideile de (re)construire ale noilor generații.

Nu în ultimul rând, suntem încrezători că, alături de acești tineri, vom putea construi un viitor modern și sustenabil pentru România”, a declarat Cezar Vlăduț, prorector UTCB.

Admiterea în cadrul facultăților UTCB se va derula exclusiv online și anul acesta, iar candidații se vor putea înscrie pe platforma dedicată: admitere.utcb.ro pe parcursul a două sesiuni: cea de vară are loc în perioada 1-17 iulie 2023, iar cea de toamnă în perioada 1-7 septembrie (și va viza doar locurile rămase disponibile după prima sesiune de înscriere).

Universitatea Tehnică de Construcții București oferă în total, pentru anul universitar 2023-2024, 1150 de locuri fără taxă (din care 975 cu finanțare de la buget și 175 de granturi de studii acordate de UTCB) și 835 de locuri în regim cu taxă pentru programele de licență din cadrul celor 7 facultăți pentru care organizează sesiuni de admitere.

 

Echipa implicată în proiect:

Din partea UTCB:
Cezar Vlăduț – Prorector responsabil de comunicare și imagine
Lavinia Turcu – Coordonator comunicare

Din partea Cognition:
Claudia Archip – Managing Partner 
Maria Zvenigorodschi – Senior Digital Account Manager
Florentin Dumitru – Digital Designer
Rareș Antemir - Copywriter
Florentina Botezatu – Junior Copywriter

Suntem pasionați de definirea strategiilor de comunicare digitală bazate pe înțelegerea profundă a consumatorilor și conectarea lor cu brandurile. Nu gândim proiecte punctual, ci ne propunem ca de fiecare dată să oferim soluții integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la creșterea sustenabilă a brandurilor.

Combinăm insight-uri, expertiză și tehnologii de ultimă oră pentru a oferi clienților noștri orice tip de soluții digitale. Și ne bazăm în acest proces pe echipa noastră de experți, dar și pe tool-uri specializate și surse de know-how acreditate în domeniul neuromarketingului.

Cognition este agenția de digital a grupului Godmother și singura agenție românească parte a Neuromarketing Science & Business Association.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related