Cele mai interesante titluri din Decembrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Decembrie, pe WeInvent.ro

A trecut in zbor vacanta de iarna, cu ale ei sarbatori multiple, lasand in urma depresia kilogramelor in plus. Probabil ca va urma o perioada in care o sa ne juram ca vom manca mai sanatos si ca vom face mai mult sport. Apropo, daca vreti o varianta rapida, prin care sa scapati de aproape jumatate de kilogram si 650 de calorii, avem noi o propunere. Vedeti aici!

Revenind, pana sa facem saltul la topul de bilant al publicatiei noastre, in anul ce tocmai s-a incheiat, vrem sa va multumim pentru cel mai bun an al WeInvent, de la infiintare. Nu suntem mai mult decat o publicatie de nisa, dedicata celor ce lucreaza in Marketing si Comunicare, stim asta, dar totodata stim ca ceea ce facem este tot mai apreciat de voi, iar asta ne bucura enorm. Probabil ca atat consecventa cat si lipsa reclamelor “zarzavat” contribuie consistent la cresterile constante de audienta, de la an la an.

Va multumim inca o data si va invitam sa trecem impreuna in revista cele mai interesante titluri din Decembrie, pe WeInvent.

49% dintre români dau mai departe cadourile de Crăciun care nu le plac, comparativ cu doar 11% dintre spanioli, 17% dintre francezi și 25% dintre italieni. Este vorba despre rușinea de a-l da înapoi sau de depunerea unui efort pentru a-l schimba cu un produs care corespunde mai mult cu ceea ce își doresc; din punct de vedere cultural, e o formă de rezistență pasivă la riscul de a strica relațiile familiale si de prietenie cu cei apropiați. Acesta este unul dintre rezultatele surprinzătoare ale unui studiu Ipsos realizat pe platforma Ipsos.Digital în perioada 10-14 noiembrie în rândul a 10.000 de consumatori din 12 țări de pe 5 continente. În ciuda incertitudinilor de tot felul, românii așteaptă bucuroși sărbătorile. Articolul integral aici.

2381 de profesioniști din 33 de țări  au participat la expo-conferințele online Virtualized 2022. Pe 23 și 24 noiembrie au avut loc ultimele două evenimente din seria Virtualized a acestui an: eHealth Summit – Enhancing Life, Excelling in Digital Care și Sustainability Summit – High-Tech Sustainability in our DNA. În primăvară, pe 6, respectiv 7 aprilie, au avut loc summite-urile: Blockchaining the world – Tackling Crypto, NFT and new business opportunities și Digital Transformation ‘22- Learning to lead change. Participarea publicului a fost gratuită și s-a putut realiza cu înscrierea informațiilor de business pe virtualized.ro. Pe larg despre evenimente aici.

Nu se știe încă dacă bulevardul Magheru din București este epicentrul publicității din România. Vulcanul central, locul din care se emit toate fenomenele în materie de sloganuri, bannere, mesh-uri, postere cu Ștefan Bănică lipite câte 100 pe pereți, panouri led și clădiri în decădere cu reclame despre o lume mai bună pe ele. Dar, după toate aparențele și aparițiile, se prea poate să fie ăsta locul. Drept dovadă stă și seria de anunțuri de pe trotuar, care ne invită la o ședință de înfrumusețare la sâni. Dacă ai nevoie de o lucrare, doctorul din imagine se ocupă cu partea estetică, așa cum reiese și din panouash. Articolul integral aici.

In vara Godmother a lansat Cognition: agentie de digital specializata in comunicare online integrata. Cognition este singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association si in definirea strategiilor de comunicare digitala imbina insight-uri, expertiza si tehnologii de ultima ora, detinand tool-uri specializate de research (GWI Consumer Insights) si optimizare a performantei digitale. Membri fondatori si asociati in cadrul agentiei sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus. Am vorbit cu Claudia Archip, Managing Partner Cognition, despre cariera ei, background, pasiunea pentru digital si, evident, noua agentie pe care o coordoneaza. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Oare cum de nu a aparut pana acum niciun restaurant, terasa sau fastfood, care sa vanda niste carnaciorni nemtesti cu numele La Iohannis? Specialitati sasesti de soi. Sau carnaciori cu aroma de Schengen. Ar fi fost multe combinatii la mijloc, iar doritori sa muste din carne nemteasca cred ca s-ar fi gasit. In rest, pare ca inventivitatea antreprenorului roman coace in continuare cele mai trasnite denumiri, a nu se uita aici emblematica denumire La guzganu rozaliu, undeva prin București, zona Militari. Articolul semnat de Marian Costache integral aici.

Asa cum v-am obisnuit de cativa ani buni, in ultima zi a anului publicam un top cu cele mai citite 10 articole, publicate in anul curent. Facem asta din dorinta de a mentine spiritul competitiv, intre autori si continuturi de calitate, mai cu seama ca una este cand ne inchipuim noi despre ce si cum veti valida voi, publicul, si ce validati pana la urma, de fapt.

Ani de zile publicitatea exterioara, Outdoor-ul sau OOH-ul cum spunem noi in industrie, a ocupat locurile fruntase, alaturi de inovatia tehnologica aplicata in Comunicare. Anul acesta in Top 10 intra categorii noi cum ar fi Energia Regenerabila si HR-ul. Unde mai puneti ca Retailul, una dintre cele mai bogate categorii, in timpul Pandemiei si dupa, are acces chiar la “caimac”! Daca vreti sa vedeti ce am avut in Top 10 pe 2022, poftiti aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related