Record de preînscrieri în campania de admitere la UTCB dezvoltată de Cognition, în anul cu cel mai mic număr de absolvenți de liceu la nivel național

Record de preînscrieri în campania de admitere la UTCB dezvoltată de Cognition, în anul cu cel mai mic număr de absolvenți de liceu la nivel național

Cognition, parte a grupului Godmother, a dezvoltat campania de comunicare pentru admiterea de anul acesta din cadrul Universității Tehnice de Construcții București sub conceptul umbrelă „Fii un influencer al viitorului!”

Pentru al treilea an consecutiv, admiterea UTCB s-a desășurat exclusiv online, iar UTCB și Cognition și-au propus atragerea unui număr de aproximativ 2.500 de studenți în cele două sesiuni de admitere, un obiectiv curajos în contextul academic puțin favorabil al celui mai mic număr de elevi înscriși la Bacalaureat din ultimii 30 de ani.

 

„Tinând cont de numărul mai mic de elevi care au participat la examenul de Bacalaureat, după calculele noastre rezultă la nivelul țării un număr de candidați mai mic decât totalul locurilor bugetate de universitățile de stat iar noi ne dorim să menținem creșterea din ultimii doi ani la studii universitare de licență cât și păstrarea numărului de absolvenți la studii universitare de master.

Campania de admitere de anul acesta a strâns un număr foarte mare de preînscrieri, depășind anii anteriori cu peste 30% și s-a axat pe multe direcții de promovare, angrenând mai multe resurse și idei care până acum au un return foarte bun. Suntem încântați că agenția Cognition a răspuns acestei provocări cu un concept puternic și a lansat mai multe direcții de promovare care se arată a fi câștigătoare în atingerea obiectivului stabilit”, a declarat Cezar Alexandru Vlăduț, Prorector – activităţile studentești, IT, comunicare și imagine UTCB.

“Am întâmpinat acest proiect cu emoție și entuziasm, conștientizând totodată importanța demersului strategic în conturarea unei campanii cu impact semnificativ, pe termen lung, asupra comunității. Alături de UTCB, ne bucurăm să „construim pentru România” și să contribuim la formarea noii generații de specialiști capabili să pună fundația unui viitor solid în domeniul construcțiilor.

Analizând rezultatele deosebite ale campaniei anterioare obținute de către grup și aplicând insight-urile, expertiza digitală și instrumentele specializate proprii Cognition, am urmărit formularea unei abordări strategice care să performeze prin relevanță și eficiență”, a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

În definirea strategiei digitale, agenția a pus accentul pe crearea unui concept creativ memorabil și conceperea unui mix de comunicare prin care mesajul UTCB să se muleze cu ușurință pe profilul potențialului student. În cadrul fiecărei declinări din campanie, studenții UTCB sunt priviți ca influenceri reali ai viitorului, care construiesc pentru toate generațiile următoare.

“Suntem înconjurați de influenceri, care mai de care mai diverși. Avem influenceri pe zona de fashion, pe zona de food, parenting, ba chiar există influenceri care te învață cum să îți legi șireturile în 50 de moduri diferite. Pentru orice ți-ai putea dori, există un influencer. Dar deși internetul ne-a dat tuturor ocazia de a avea o voce, puțini își lasă cu adevărat amprenta în lume. La UTCB ai șansa să faci cu adevărat diferența în viitorul tău și al oamenilor din jur. La UTCB ai șansa să devii un adevărat influencer al viitorului!”, explică ideea creativă Alexandru Nedelcu, copywriter.

Multiplele execuții ale campaniei, concepute personalizat pentru fiecare dintre cele 7 facultăți din cadrul UTCB sunt permanent monitorizate și optimizate în cadrul unui mix de digital media care înglobează canale precum Google, YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok.

De asemenea, în cadrul website-ului Universității a fost dezvoltat un Landing Page dedicat admiterii în care sunt organizate într-un mod ușor de parcurs principalele elemente de interes pentru viitorii studenți: prezentarea facultăților si oportunitățile de internshipuri sau dezvoltare interdisciplinară, calendarul, criteriile și modalitatea de admitere precum și formularul de înscriere.

Ca element neconvențional cu potențial viralizant, pe lângă activarile UGC din TikTok, campania de comunicare a inclus și anul acesta un moment artistic susținut atât în mediul digital cât și live, la festivitatea de absolvire UTCB, de către artistul Alex Ștefănescu: „UTCBine-i la Construcții” – care arată cum viața de student, socializarea și entuziasmul susțin beneficiile educaționale și facilitățile moderne oferite de Universitate.

„Evaluând rezultatele intermediare ale campaniei, suntem fericiți să putem afirma că mixul de canale ales a impactat atât viitorii studenți cât și părinții acestora, având un impression rate de aproape 2 milioane pe cele 2 canale Google și Facebook. În plus, ne-am dorit să îl aducem și în acest an în campanie pe youtuber-ul Jimmy Hex, absolvent al UTCB, care a adus povestea despre noi în primele locuri din trending. Acest proiect este în fiecare an o provocare de a ajunge mai aproape de generațiile tinere și de a găsi calea de a le insufla dorința să se înscrie la o facultate de prestigiu dar și de a construi pentru România”, a declarat Maria Zvenigorodschi, Digital Account Manager Cognition.

 

În completarea componentei digitale, campania de admitere a inclus și promovarea UTCB în cadrul evenimentului „Străzi Deschise – București”, unde toți cei interesați au primit informații despre opțiunile educaționale din cadrul Universității, atât pentru programele de licență cât și pentru cele de masterat.

Înscrierile la Facultățile din cadrul UTCB sunt încă deschise pe platforma dedicată!

Echipa implicată în proiect:
Claudia Archip – Managing Partner Cognition
Maria Zvenigorodschi – Digital Account Manager
Alexandru Nedelcu - Copywriter
Florentin Dumitru – Web Designer
George Pîrlog - Digital Marketing Consultant

Suntem pasionați de definirea strategiilor de comunicare digitală bazate pe înțelegerea profundă a consumatorilor și conectarea lor cu brandurile. Nu gândim proiecte punctual, ci ne propunem ca de fiecare dată să oferim soluții integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la creșterea sustenabilă a brandurilor.

Combinăm insight-uri, expertiză și tehnologii de ultimă oră pentru a oferi clienților noștri orice tip de soluții digitale. Și ne bazăm în acest proces pe echipa noastră de experți dar și pe tool-uri specializate și surse de know-how acreditate în domeniul neuromarketingului.

Cognition este agenția de digital a grupului Godmother și singura agenție românească parte a Neuromarketing Science & Business Association.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cognition

Cognition abordeaza digitalul ca ecosistem dinamic, in care brandul se manifesta coerent si consistent iar toate nevoile sale sunt adresate sinergic in touchpoint-urile relevante (de la brand awareness la cresterea... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related