![[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet12-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la New Business Director
![[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi](https://media.iqads.ro/2022/06/fotojet12-cover-410.jpg)

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

Creativitatea la ea acasa, la propriu, intr-o serie de provocari lansate de Bioderma alaturi de V8 Interactive
![[Reguli de pitch] Andreea Filip (Oxygen): Pitch-ul este un reset pentru echipa, mai ales pentru creatie si strategie](https://media.iqads.ro/2019/08/andreeafilip-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Andreea Filip (Oxygen): Pitch-ul este un reset pentru echipa, mai ales pentru creatie si strategie
![[Reguli de pitch] Victor Pantea (The Mansion Advertising): A crescut considerabil numarul de livrabile, ceea ce duce la un volum de munca enorm din partea agentiei](https://media.iqads.ro/2019/08/img-26611-cover-410.jpg)
[Reguli de pitch] Victor Pantea (The Mansion Advertising): A crescut considerabil numarul de livrabile, ceea ce duce la un volum de munca enorm din partea agentiei

Campania „Luminițe pentru viață”, semnată de Oxygen, a strâns 30.000 de teste de sarcină pentru femeile din mediile defavorizate

Micro-influencing a la Efervescent. Mara Stoenescu: "Ce facem noi e sa gasim oameni care isi influenteaza comunitatea in mod real"
![[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana](https://media.iqads.ro/2017/03/collage28-cover-410.jpg)
[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana

Eugen Soineanu (GAV): Ideal e sa nu pornesti de la premiza ca ai un client dificil, ci de la dorinta de a-l intelege si educa

Aplicatia de Facebook "Mestecometrul", de la Orbit, le arata utilizatorilor cum pot scapa de resturile de mancare

Creativ Pro Design: Am decis ca in 2013 sa ne axam mai mult pe shopper marketing si obiceiurile de consum/achizie ale lui
