Articole care fac referire la New Business Director
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
[AIdea] Octavian Gheorghe: Informația, cunoașterea, devin la fel de accesibile ca apa, ca aerul – trebuie să te gândești cum poți cuprinde acest fenomen în cel mai eficient și profitabil mod posibil
Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani
[Rewind & Play] Mirabela Manea: Lecția pe care trebuie să ne-o luăm din realitatea cu care ne confruntăm astăzi este să fim un pic mai atenți la cei din jurul nostru și să încercăm să ieșim mai des din confortabila noastră bulă
ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare
Beneficiarii Up Cadou pot achiziționa acum, în exclusivitate, carduri cadou din platforma VouchersDepot.com
New Moon devine partenerul de comunicare integrată pentru Cargus, lider în servicii de curierat în România
Deschideți în Shazam noul colind "Carol of the Bells" în acest sezon pentru a susține copiii din Ucraina afectați de război
Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi
De Black Friday dragostea putește în aer. O poveste de dragoste scrisă de THE NEW pentru NEPI Rockcastle
Agenția pastel anunță aducerea în echipă a Mariei-Cristina Trepcea, în rolul de New Business Director
[Creative Power] Ciprian Susanu: România suntem noi. Este media obiceiurilor noastre zilnice. Dacă vrem ca România să capete putere, trebuie ca fiecare dintre noi să facă eforturi individuale de evoluție în fiecare zi
De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade
Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor
Creativitatea la ea acasa, la propriu, intr-o serie de provocari lansate de Bioderma alaturi de V8 Interactive
[Reguli de pitch] Andreea Filip (Oxygen): Pitch-ul este un reset pentru echipa, mai ales pentru creatie si strategie
[Reguli de pitch] Victor Pantea (The Mansion Advertising): A crescut considerabil numarul de livrabile, ceea ce duce la un volum de munca enorm din partea agentiei

























![[Povestea Graffiti BBDO] Dan Moraru: Industria atunci se nastea, practic. Pionierat. Antreprenoriat](https://media.iqads.ro/2019/04/dan-moraru-cover-410.jpg)














