![[Gen Z] Iunia Gurgu: Au cele mai mari șanse la educație de până acum, sunt vocali și susțin cauzele în care cred. Evident, nu își pot imagina viața înainte de Smartphone](https://media.iqads.ro/2021/03/iunia-gurgu-grfpr-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Orange Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Orange Romania
![[Gen Z] Iunia Gurgu: Au cele mai mari șanse la educație de până acum, sunt vocali și susțin cauzele în care cred. Evident, nu își pot imagina viața înainte de Smartphone](https://media.iqads.ro/2021/03/iunia-gurgu-grfpr-cover-410.jpg)

Prima campanie de informare și strângere de fonduri, pentru pregătirea Bucureștiului și locuitorilor pentru un viitor cutremur

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Cu doar 50 de SMS-uri, Fundația Motivation România poate dona un scaun rulant unei persoane cu dizabilități din România

Mia își ratează răzbunarea, Imaculat și Videograme dintr-o pandemie premiate în cadrul celei de-a 11-a ediții Les Films de Cannes à Bucarest

Evenimente online în cadrul celei de-a 11-a ediții. Les Films de Cannes à Bucarest: Masterclass Naomi Kawase, Managing Talents, Works in Progress

Astăzi, 23 octombrie, începe cea de-a 11-a ediție a Les Films de Cannes à Bucarest outdoor, drive-in și online

Intrare liberă la proiecțiile outdoor la cea de-a 11-a ediție Les Films de Cannes à Bucarest între 23 octombrie și 1 noiembrie

Programul de pre-accelerare StepFWD anunță cele 10 startup-uri selectate pentru cea de-a doua cohortă

Începe UNFINISHED 2020. Peste 60 de speakeri, din 21 de țări din întreaga lume, în conversații, performance-uri și workshopuri despre încredere

Marina Abramović, unul dintre cei mai importanți artiști contemporani, se alătură festivalului UNFINISHED

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Ascendia anunță conferința eLearning România, prin care prezintă profesorilor soluțiile digitale pentru educația online

StepFWD face un parteneriat cu Orange România pentru a oferi noi oportunități startup-urilor din program

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Festivalul Superscrieri: un nou format, aceeași misiune pentru cuvintele care schimbă lumea. Au început înscrierile pentru premiile ediției #9

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”

Kelly Freeman, expert în comunicare: "O comunicare internă bună este vitală pentru construirea culturii organizaționale"
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete

Siguranță în online: adulți, părinți și copii. Veronica Dogaru (Orange România): Cu #NoipeNet, ne-am dorit să atragem atenția asupra importanței consumului responsabil de tehnologie

Cele mai creative şi complexe proiecte de resurse umane au fost premiate în cadrul Galei HR Club 2019

28 de companii naţionale şi multinaţionale au intrat în competiţia Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2019
![[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm](https://media.iqads.ro/2019/01/andra-stegaru-orange-cover-410.jpg)