Articole care fac referire la PayU
GPeC SUMMIT 14 Octombrie – ziua în care domeniile E-Commerce și Digital Marketing sărbătoresc două decenii împreună cu GPeC
Confident Communications lansează divizia de sustenabilitate: Confident Impact. Diana Dincă-Lupu, numită Head of Sustainability
Confident, pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Ce gândesc, cum decid, ce anticipează: jucătorii cheie din eCommerce urcă pe scena dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
AI, automatizare și loializarea noii generații – temele centrale ale dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
CONFIDENT AGENCY: Creștere de 20% a cifrei de afaceri și extinderea portofoliului de clienți globali cu 35%
Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce
Scott Stratten, Tom Fishburne, Kasim Aslam și Adam Pearce sunt primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 8 Octombrie
Cum a fost la dotCommerce by MerchantPro. Perspective de la liderii industriei de e-commerce, în fața a aproape 500 de invitați
Iulian Stanciu, Marius Ghenea, Dumitru Nancu și mulți alții urcă pe scena dotCommerce Digital Retail Forum pe 11 iunie
Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 18 ani a Galei Premiilor eCommerce
Cifra de afaceri a Zitec a crescut cu 20% în primele șase luni din 2023 față de perioada similară a anului trecut, până la 14,7 mil. euro
Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, vine la dotCommerce Digital Retail Forum, evenimentul MerchantPro dedicat afacerilor online
Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația
Cum va arăta munca în viitor și ce putem face pentru a pregăti organizația și departamentul de HR pentru toate schimbările care ne așteaptă?
Raport GPeC E-Commerce România 2022: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021
PayPo: Perioada reducerilor de Black Friday a însemnat o creștere de peste 5% față de 2021 pentru e-commerce-ul românesc
PayPo: The Black Friday discount period resulted in a more than 5% increase YoY for Romanian e-commerce
Află tendințele în comunicarea business-to-business de la cei mai buni specialiști de pe piața locală
Canopy: Pregătirile pentru Black Friday încep mai devreme, clienții acordă mai mult timp etapei de research
TBI Bank încheie un parteneriat cu cora România și oferă clienților soluția de plată „cumpără acum, plătește mai târziu” pentru o experiență simplă și rapidă de shopping
Black Friday s-a terminat. Ce învață brandurile despre strategia de conținut din social media. O analiză bazată pe 1,100 postări organice de Instagram
BestJobs: Se caută stagiari. Aproximativ 400 de poziții de internship deschise în ultima lună, cele mai multe în HR, contabilitate, vânzări, IT și inginerie
Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019
[UnViitorMaiBun] Iulian Stanciu: Ar trebui investit în infrastructură, digitalizare, educație și dezvoltarea antreprenoriatului pentru a pune bazele economiei viitorului
Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018
Experți în eCommerce, Performance Marketing și Consumer Profiling de la Google, Facebook, LinkedIn si mari companii globale vin la la iCEE.fest: UPGRADE 100 – cel mai amplu festival de digital și tehnologie care începe la București peste doar 2 săptămâni
































