Articole care fac referire la PR Director
O VACĂ în viața ta? Lăptăria cu Caimac spune „DA” printr-o campanie națională cu umor și naturalețe
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor
Creative City, un nou parteneriat de impact. Colaborarea cu Inter Cars România în proiectele “Young Car Mechanic” şi “Viitorul Pornește Azi”, motor pentru dezvoltarea următoarelor generații de mecanici auto
„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024
Oxygen și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul RADAR Festival, printr-un eveniment senzorial dedicat noilor smartphones 14T și Mix Flip
VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B
Zacke PR devine partener de comunicare pentru Bringo, liderul național în servicii de livrare ultra-rapidă a cumpărăturilor
[Creativitatea de zi cu zi] Simina Ignat: Mi-ar plăcea foarte mult să nu ne luăm atât de în serios uneori și să ne permitem să venim și cu ceva mai Crazy Creatives style
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
[Obsesii part-time] Marius Motoca: Gătitul mi-a dat structura de care am avut nevoie ca să performez în comunicare. Mi-a creat un spațiu separat de joacă


























![[Case Study] Lighthouse PR & XTB România: O abordare inovatoare în comunicarea financiară](https://media.iqads.ro/2023/11/lighthouse-xtb-romania-cover-410.jpg)





![[Case Sudy] Incendiu la depozit – O simulare de criză realizată de LighthousePR la EGGER România](https://media.iqads.ro/2023/05/foto-egger-de-baza-copy-cover-410.jpg)









