![[Designeri români] Lucia Roșca: Am observat că există o teamă de simplitate, e confundată adesea cu ceva anost, în mod greșit. O piesă nu este niciodată simplă](https://media.iqads.ro/2023/04/lucia-alexandra-rosca-ii-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Remus Visan
![[Designeri români] Lucia Roșca: Am observat că există o teamă de simplitate, e confundată adesea cu ceva anost, în mod greșit. O piesă nu este niciodată simplă](https://media.iqads.ro/2023/04/lucia-alexandra-rosca-ii-cover-410.jpg)
![[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori](https://media.iqads.ro/2017/06/remus-visan-paravion-ro-2000-px-cover-410.jpg)
[Business de vacante] Remus Vișan (Paravion): Clienții sunt din ce în ce mai informați, deci produsele de nișă vor avea mult succes în anii următori
![[Retail a la Black Friday] Remus Vișan (Paravion): De la an la an, consumatorii s-au obişnuit tot mai mult să beneficieze de oferte timp de câteva zile](https://media.iqads.ro/2016/11/remus-vi-fan-paravion-ro-cover-410.jpg)
[Retail a la Black Friday] Remus Vișan (Paravion): De la an la an, consumatorii s-au obişnuit tot mai mult să beneficieze de oferte timp de câteva zile
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Video-ul ca unealta in marketing-ul turistic. Remus Visan (Paravion.ro), despre campania "Fii Paravion Superstar!"](https://media.iqads.ro/2015/11/12307920-1185333138161285-5652501428305308954-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Video-ul ca unealta in marketing-ul turistic. Remus Visan (Paravion.ro), despre campania "Fii Paravion Superstar!"
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus](https://media.iqads.ro/2015/11/12094860-1161411163886816-4397014030028712838-o-cover-410.jpg)
Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus
![Si magazinele online au cosmaruri. Branduri ca MasterCard, Altex, IKEA, Paravion, BestKids le vor dezvalui publicului prezent la TeCOMM Cluj](https://media.iqads.ro/2015/09/untitled25-cover-410.jpg)