Paravion.ro si Weapons of Public Attraction lanseaza campania "Rezervi online si pleci airline"

Paravion.ro si Weapons of Public Attraction lanseaza campania "Rezervi online si pleci airline"

Agentia Weapons of Public Attraction a creat pentru Paravion.ro o campanie de comunicare integrata care are ca obiectiv educarea publicului in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online. Campania se va desfasura pe toata perioada lunii iunie 2013, arata un comunicat emis de agentie.

Sub sloganul "Rezervi online si pleci airline", Paravion.ro comunica intr-o serie de medii care includ online, radio, OOH, tranzit media (metrou, RATB) si activari BTL, campanii in blogosfera si parteneriate neconventionale. Elementul grafic central este simbolul unui bilet de avion transformat in jucarie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related