Articole care au sursa Reveal Marketing Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Reveal Marketing Research
Studiu Reveal Marketing Research - Inteligența Artificială transformă obiceiurile de consum: 6 din 10 români iau decizii de cumpărare cu ajutorul AI
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Reveal Marketing Research lansează un nou pachet de măsurare a sănătății brandului, bazat pe Brand Health Wheel
Studiu Reveal Marketing Research: Sustenabilitatea în consum, o preocupare în creștere – schimbările „reale” și prețurile accesibile devin priorități
Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe
Studiu Reveal Marketing Research: Adaptare rapidă la Sistemul de Garanție-Returnare. 7 din 10 români returnează toate ambalajele cu garanție
Studiu Reveal Marketing Research: Comunicarea cu copiii (55%) și gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocări întâmpinate de români în calitate de părinți
Studiu Reveal Marketing Research: Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională
Studiu Reveal Marketing Research: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani
Studiu Reveal Marketing Research: Doar 4 din 10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu
Tappy, primul Promoter Digital din retail-ul românesc modern, în parteneriat cu Reveal Marketing Research facilitează conexiunea brand-client într-o manieră etnografică direct la locul de achiziție
Studiu Reveal Marketing Research: Partea I. Confruntarea dintre norme și valori în societatea românească
Studiu Reveal Marketing Research: În teorie consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de nevoia de a salva resursele planetei, în practică 28% încearcă să consume cât mai sustenabil posibil
Reveal Market Resources: Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România
Studiu Reveal Marketing Research: Produsele și soluțiile ecologice sau ”verzi” sunt aspiraționale pentru 7 din 10 români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu accesibile decât alternativele convenționale
Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați
Studiu Reveal Marketing Research: Pentru divertisment și relaxare românii accesează platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) și televiziunea (41%)
Studiu Reveal Marketing Research: 5 din 10 copii primesc cadouri din partea părinților cu ocazia Zilei Copilului

















