Articole care fac referire la Scandia Food
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Scandia Food
[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani
25 de oameni, 7 clienti si o orientare spre content. Despre debutul Fractal Communications in grupul Geometry Global
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
[Cum isi aleg brandurile endorserii] Ana Burloiu (Scandia Food): Ne-am dorit ca endorserul Pate Bucegi sa fie o persoana carismatica, cu personalitate, umor, si sa poata fi asociat cu usurinta cu valorile marcii
[Marketeri despre creativitate] Alexandra Bucur (Scandia Food): Creativitatea ar trebui, printre altele, sa vanda, ar trebui sa fie memorabila si da, ar trebui sa livreze rezultate
[Client Service 2.0] Alina Balan (Lowe Romania): In advertising, imaginea CS-ului folosit ca posta rapida bantuie accountii "cinstiti" de ceva vreme. Este un dat
Lowe are un nou Director de Strategie. Bogdan Ionita: „Cred in perspectivism si in tehnica pasilor marunti”
Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior
[Brand romanesc] Alexandra Bucur (Scandia Food): Dupa 18 ani de existenta, Pate Bucegi este in continuare lider de piata detasat, ajungand la o cota de piata de peste 35% in comertul modern
Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
Alexandra Bucur: Intr-o perioada in care marcile proprii iau avant, Scandia Sibiu se lupta pentru mentinerea cotei sale de piata


![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)


![[SMARK KnowHow: Promotions Now 2015] Corporatii la promotie](https://media.iqads.ro/2015/03/y6a7894-cover-410.jpg)














