Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”

Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”

In urma castigarii licitatiei pentru comunicarea brandului Bucegi, organizata de Scandia Food la inceputul anului, Lowe&Partners a realizat pentru pateul Bucegi o campanie ce debuteaza cu un spot al carui element central este chiar gustul foarte bun al produsului. Componenta de comunicare TV este sprijinita de o promotie nationala care se va desfasura in perioada 18 mai – 31 iulie 2015.

Intr-o piata extrem de dinamica si competitiva, strategia de comunicare dezvoltata de Lowe&Partners, alaturi de Pate Bucegi, lider de piata de peste 12 ani,  porneste de la sublinierea atributului principal al produsului, recunoscut in unanimitate de catre consumatorii acestuia: gustul bun si  echilibrat al pateului Bucegi.

 „Campania are un mesaj clar si contureaza cu umor una dintre cele mai apreciate calitati ale pateului Bucegi: gustul. De aici pana la sloganul care ne-a cucerit a mai fost un simplu pas. „Gustul bun se recunoaste” subliniaza un adevar incontestabil: gustul pateului Bucegi este si pe placul celor mai pretentiosi!”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Pate Bucegi.

Spotul de imagine scoate in evidenta intr-un mod inedit gustul produsului, punand fata in fata doua personaje: Pavel Bartos, o vedeta iubita de romani, care joaca rolul unui concurent la un show culinar si chef-ul exigent. Pus in ipostaza de a convinge chef-ul pretentios ca a pregatit ceva cu adevarat special, Pavel merge la sigur si apeleaza la gustul foarte bun al pateului Bucegi, despre care stie ca va impresiona cu siguranta, dar si la o tehnica inedita de a savura pateul asa cum se cuvine: aceea de a intoarce felia. Desi reticent inainte sa guste, chef-ul este cucerit de savoarea pateului Bucegi, recunoscand ca „Ii plaaaaace!”, caci Gustul bun se recunoaste!

„Intr-o abordare plina de umor, alaturi de Pate Bucegi si Pavel Bartos intr-o forma maxima, am construit o poveste ce se bazeaza pe certitudinea ca gustul convinge, dar si pe o modalitate inedita de consum al produsului, felia intoarsa ”, declara Vasile Alboiu,  Chief Creative Officer, grupul Lowe.

Campania TV va rula in perioada 18 mai – 31 iulie 2015 si va fi sustinuta printr-o promotie nationala ce va beneficia de amplificare in online, social media, radio si TV. Promotia „Iti plaaace sa castigi cu Bucegi!” se va desfasura intre 18 mai si 31 iulie si va invita consumatorii sa inscrie prin SMS la numarul 1750 sau pe website-ul www.patebucegi.ro codul unic din spatele etichetei produselor Bucegi participante, pentru a castiga electrocasnice Russell Hobbs sau marele premiu, de 10.000 de euro. Campania promotionala va fi implementata cu sprijinul agentiei MobileWorks, care a dezvoltat de asemenea si site-ul dedicat acesteia.

Noul spot de promovare a pateului Bucegi  

Noul spot de al promotiei nationale Bucegi

Vizualul promotiei

Echipa Scandia Food este formata din Alexandra Bucur (Manager de Marketing) si Ana Burloiu (Brand Manager).

Echipa Lowe&Partners care a dezvoltat spotul TV si campania promotionala pentru brandul Bucegi este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprisan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Adriana Tudoran (Account Manager), Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist). Din partea MobileWorks, participa la implementarea promotiei nationale Andreea Daniel (Account Manager).

Regizor: Alex Maftei

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related