
Articole care fac referire la Social Media Specialist


Cea mai fresh campanie BETANO x KUBIS te invită să te distrezi în Multiversul Exclusivităților alături de Theo Rose și Cuza

Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home

Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

Andreea Prioteasa, Kooperativa 2.0: Cum te poate ajuta faptul că rezonezi cu specificul unui brand în strategia de comunicare?

Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano

MAINSTAGE | THE AGENCY a preluat conturile de social media ale show-urilor „SuperStar România”, „Masked Singer România” și „Căsătoriți pe nevăzute” produse de trustul PRO TV pentru sezonul toamnă/iarnă 2021

Lidl România și Mullen: campanie de zece (ani) care celebrează relațiile ce dau valoare vieții de zi cu zi

BETANO invită utilizatorii să descopere universurile tematice ale cazinoului online, într-o campanie semnată de agenția OXYGEN
![[Obsesii part-time] Bianca Ceică: Mi-a trebuit doar să învăț să citesc, iar scrisul și-a făcut loc în realitatea mea în timp ce descopeream lumile din povești](https://media.iqads.ro/2021/08/fotojet-13-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Bianca Ceică: Mi-a trebuit doar să învăț să citesc, iar scrisul și-a făcut loc în realitatea mea în timp ce descopeream lumile din povești

Video-jurnal de călătorie în România la volanul BMW M4 Competition. Real-time story despre performanță & design

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

Doppelherz Kollagen Beauty si Interactions sustin frumusetea din interior alaturi de ambasadoarele frumusetii

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

BETANO a provocat vedetele din România la un joc interactiv de ruletă, într-o campanie semnată de Oxygen

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Idee de carantină: o platformă de educație online care schimbă mentalitățile față de învățământul românesc
![[Smart travel] Paul Barbu, Destinații. EU: Turismul românesc arată deplorabil ca întotdeauna. Pre sau post-pandemie este la fel de dezamăgitor.](https://media.iqads.ro/2020/07/cover4-cover-410.jpg)