
Articole care fac referire la Social Media Specialist


Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

BETANO a provocat vedetele din România la un joc interactiv de ruletă, într-o campanie semnată de Oxygen

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Idee de carantină: o platformă de educație online care schimbă mentalitățile față de învățământul românesc
![[Smart travel] Paul Barbu, Destinații. EU: Turismul românesc arată deplorabil ca întotdeauna. Pre sau post-pandemie este la fel de dezamăgitor.](https://media.iqads.ro/2020/07/cover4-cover-410.jpg)
[Smart travel] Paul Barbu, Destinații. EU: Turismul românesc arată deplorabil ca întotdeauna. Pre sau post-pandemie este la fel de dezamăgitor.

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

BIO cu Tine, primul serial „bio” online, continuă filmările în regim de lucru remote și lansează episodul cu numărul trei

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram

pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”

Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

"Frici de ronțăit", campania Cheil Centrade pentru Dr. Oetker în care cei mici ne învață un lucru mare

Decât să ne roadă fricile, mai bine le ronțăim noi pe ele: Cheil-Centrade lansează campania „Frici de ronțăit” pentru Dr. Oetker

#MythWashers, și miturile despre mașinile de spălat vase dispar. Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency

Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania au câștigat șapte premii la Festivalul internațional de creativitate Golden Drum 2019

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

Beko anunță parteneriatul cu Alex Petricean, cheful anului 2018 și lansează noul cuptor echipat cu tehnologia CombiSteam

Noua colecție exclusivă Grundig Massimo Bottura, în premieră la ELLE DECORATION Romanian Design Awards
![[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-sigarteu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia
![[SoMe 2019] George Stoica (Vola.ro): Clientul de travel poate fi uneori suspicios sau foarte pretențios, așa că armele tale cele mai puternice sunt înțelegerea și bunătatea](https://media.iqads.ro/2019/02/foto-george-stoica1-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] George Stoica (Vola.ro): Clientul de travel poate fi uneori suspicios sau foarte pretențios, așa că armele tale cele mai puternice sunt înțelegerea și bunătatea

IAA Young Professionals susține comunicarea inițiativelor civice prin 4 workshop-uri în cadrul proiectului ”Civic Vox - Dăm voce ONG-urilor”
