
Articole care fac referire la Traian Nastase


Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice

iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante
![[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii](https://media.iqads.ro/2020/09/traian-nastase-sept-2020-cover-410.jpg)
[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii

În contextul actualei pandemii, românii se concentrează pe familie și pe cei care au nevoie de ajutor

Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii

Tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019: responsabilitatea față de mediu, interesul pentru gamificare, preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei

Lipsa răbdării, minimalismul și fuga de branduri sunt printre cele mai relevante tendințe analizând comportamentul românilor în 2019, conform studiilor iSense Solutions

Studiu iSense Solutions: 63% dintre românii ce aparțin unei familii tradiționale și-ar dori să facă parte dintr-o familie modernă

Golin & iSense Solutions analizează influenţa pe care o are social media asupra deciziei de cumpărare. Pentru 9 din 10 români, un review bun în social media înseamnă peste nota 4
![[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei](https://media.iqads.ro/2018/03/traian-nastase-managing-partner-isense-solutions1-cover-410.jpg)
[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei

Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici

Studiu iSense Solutions: De la imperfecțiune la sinceritate Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc

Studiu iSense Solutions: Smartphone-ul, cel mai eficient canal pentru promovarea companiilor din Romania

Copiii, reclamele si tehnologia. Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale

Lowe Group și iSense Solutions lansează al doilea studiu al seriei Bold by Lowe Group: Millennials, o generație cu așteptări mari pe piața muncii

Platforma Bold by Lowe Group se lanseaza cu un studiu iSense Solutions: Cele mai noi tendinte ale romanilor in ceea ce priveste un stil de viata sanatos

iSense Solutions: Aproape 80% dintre romani sunt de acord cu legea impotriva fumatului in spatiile publice

iSense Solutions @Digital Marketing Forum: 8 din 10 romani schimba canalul TV in timpul pauzei publicitare

Studiu iSense Solutions: Jumatate dintre romani sunt dispusi la un efort suplimentar pentru a cumpara produse romanesti

Studiu GfK cu privire la utilizarea internetului in Romania: 48,7% dintre persoanele de peste 15 ani sunt utilizatori de internet

Marketing Research 2012: online si offline research, trenduri, comportamente de consum, instrumente de cercetare
![[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23596-cover-410.jpg)
[Marketing Research 2012] Debate despre costurile unei cercetari online, reprezentativitate si sinceritatea respondentilor
