[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii

[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii

Intr-un context instabil, rolul eroului poate parea usor de pretins, iar asta poate fi interpretat gresit de branduri. In realitate, oamenii nu se asteapta ca lumea sa fie salvata prin campanii de CSR. De aceea, Traian Năstase, Managing Partner iSense Solutions, spune ca este nevoie de un brand purpose clar si credibil, pentru ca, de fapt, consumatorii apreciaza orice actiune a unui brand, intreprinsa cu sinceritate, care le face viata mai usoara.

”Special pentru clientii nostri, am desfasurat webinarii in care i-am tinut la curent cu trairile si comportamentul consumatorului si cum evolueaza ele de la saptamana la saptamana, pentru a-si fundamenta deciziile pe aceste informatii.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related