[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei

[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei

Daca ieri vorbeam despre cauzele si solutiile lipsei generalizate de motivatie din industria de research, astazi mergem din aproape in aproape alaturi de Traian Nastase (Managing Partner, ‎iSense Solutions) si aflam despre preocuparea consultantilor din research pentru echilibrul viata personala-job. Un context care aduce presiuni suplimentare asupra managementului companiilor de research care, astfel, vor fi tot mai nevoite sa renunte la politica preturilor mici pentru proiecte de cercetare supraincarcate ca anvergura si obiective.

Traian Nastase vorbeste in textul de mai jos si despre "coloana vertebrala iSense" - iSense Modern Consumer Tracker, un demers de identificare a comportamentelor specifice consumatorilor romani care pleaca de la trendurile globale de consumer. Instrumentul este utilizat si corelat cu descoperirile altor cercetari desfasurate de agentie:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related