Articole care fac referire la Traian Nastase
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
Cum răspunde consumatorul român provocărilor economice din 2024: valoare și calitate în fața inflației
Mullen lansează Indexul Mpatiei, un instrument unic pe piață, menit să cartografieze relația dintre empatie și performanța de brand
iSense Solutions lansează a doua ediție a CEOs Power Report | Află care este topul celor mai cunoscuți lideri din România
Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”
Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense
„reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, 29 septembrie 2023. Află ce trenduri vor redefini viitorul industriei
Studiu BOLD by Initiative, Medic One, Path & iSense Solutions: Peste 70% dintre români sunt afectați de creșterile de prețuri la medicamente și servicii medicale, iar majoritatea așteaptă acțiuni de educare și susținere din partea industriei farmaceutice
iSense Solutions continuă strategia de creștere pe piața locală prin numirea a trei profesioniști în funcții importante
[Research Update] Traian Nastase: Criza generata de coronavirus a speriat mediul de afaceri, consumatorii si angajatii
În contextul actualei pandemii, românii se concentrează pe familie și pe cei care au nevoie de ajutor
Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii
Tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019: responsabilitatea față de mediu, interesul pentru gamificare, preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei
Lipsa răbdării, minimalismul și fuga de branduri sunt printre cele mai relevante tendințe analizând comportamentul românilor în 2019, conform studiilor iSense Solutions
Studiu iSense Solutions: 63% dintre românii ce aparțin unei familii tradiționale și-ar dori să facă parte dintr-o familie modernă
Golin & iSense Solutions analizează influenţa pe care o are social media asupra deciziei de cumpărare. Pentru 9 din 10 români, un review bun în social media înseamnă peste nota 4
[Directii de research] Traian Nastase (iSense Solutions): Consultantii care lucreaza in research sunt din ce in ce mai scumpi, iar echilibrul viata personala-job devine tot mai important pentru ei
Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici
Studiu iSense Solutions: De la imperfecțiune la sinceritate Românii sunt mai înțelegători cu brandurile care greșesc
Studiu iSense Solutions: Smartphone-ul, cel mai eficient canal pentru promovarea companiilor din Romania
Copiii, reclamele si tehnologia. Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale
Lowe Group și iSense Solutions lansează al doilea studiu al seriei Bold by Lowe Group: Millennials, o generație cu așteptări mari pe piața muncii
Platforma Bold by Lowe Group se lanseaza cu un studiu iSense Solutions: Cele mai noi tendinte ale romanilor in ceea ce priveste un stil de viata sanatos
iSense Solutions: Aproape 80% dintre romani sunt de acord cu legea impotriva fumatului in spatiile publice


































