Articole care fac referire la Unlock Market Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unlock Market Research
Gala Autovit.ro: 25 de ani de performanță și inovație în industria auto românească. Tranzacții de 2 miliarde de euro pe Autovit.ro, mașinile rulate dețin 58% din cota de piață în România
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. Cu „Liber să tot fii”, ING îi invită să creadă în ei și să depășească barierele care stau în calea planurilor
Raport Autovit.ro: Piața mașinilor electrice și hibride din România - oferta crește, iar românii devin mai selectivi
Creștere spectaculoasă a brandurilor chinezești pe Autovit.ro: dublarea anunțurilor și 165% mai multe vizualizări în vara 2025
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
De la bazin la fileu – Cum transformă The Public Advisors performanța sportivă în reputație de brand
Autovit.ro înregistrează oferte de 2,5 miliarde euro în prima jumătate a 2025, în timp ce interesul pentru hibride se dublează, iar căutările pentru diesel scad cu o treime
Autovit.ro crește siguranța în achizițiile auto online prin verificarea gratuită a anunțurilor cu baza de date RAR
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Piața auto în T1 2025: Oferte de peste 1,2 miliarde euro pe Autovit.ro și preferință în creștere pentru mașinile hibride
Colliers: Tot mai puțini români își permit să cumpere locuințe. Chiria devine o alternativă pe termen lung
Autovit.ro: Evoluția pieței auto în 2024. Valoarea mașinilor listate în platformă a depășit pragul de 4,7 miliarde euro
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Autovit.ro înregistrează o creștere a interesului pentru achiziția de mașini noi în rândul clienților. Studiu: 1 din 3 vizitatori folosesc Autovit.ro pentru a căuta vehicule noi
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Studiu Autovit.ro: 79% dintre români aleg mașini second-hand mai noi, în medie cu 5 ani, contribuind la o reducere globală a emisiilor cu aproape 10%
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro. Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus
[România reală] Adina Vlad: Mentalul colectiv este pe un trend pozitiv. Multi oameni spun ca Romania e foarte ofertanta, ca poti sa traiesti o viata buna aici, ca tara se dezvolta
Colliers: Unul din trei români din mediul urban locuiește cu chirie sau împarte o locuință pe care nu o deține în proprietate împreună cu părinții, rudele sau prietenii, dar interesul pentru achiziționarea unei proprietăți rămâne în continuare ridicat
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor
În 2023, în România s-au înmatriculat peste 1,1 milioane de autoturisme, cu 3% mai mult decât în 2022
Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy: Trăim într-o perma-criză și trebuie să fim vigilenți și pregătiți tot timpul pentru că în joc e reputația companiei
Mesaj pentru românii aflați departe de casă. Arctic a sărbătorit Ziua Națională a României cu un mesaj în Times Square, New York
Brandurile și valorile românești vor invada Times Square timp de 365 de zile începând cu 1 Decembrie
Arctic lansează primul proiect de digital edutainment al brandului, o emisiune online dedicată tradițiilor culinare sustenabile
Black November la Autovit.ro: peste 500 de oferte pentru mașini și reduceri de peste un milion de euro
Date exclusive la Gala Autovit.ro: Mașinile preferate ale românilor și perspectivele pentru 2024. Anul acesta se caută mașinile mai scumpe, SUV-urile domină ofertele, iar Dacia Spring a intrat în Top 5 modele Eco
Arctic este, pentru al patrulea an consecutiv, pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești
[PR & Comunicare 2023] Ana-Maria Diceanu: Într-o perioadă tulbure, agitată, cu multe știri negative, trebuie să aducem în comunicare binele




























