Din momentul în care sportul s-a profesionalizat și a devenit accesibil maselor, s-a transformat și într-un teren fertil pentru marketing, iar companiile au început să caute în mod activ parteneriate cu sportivi de elită pentru a-și putea transmite într-un mod organic valorile către publicul țintă. Pentru a avea succes, acest proces de transfer de imagine și încredere de la sportivi la branduri cere campanii bine structurate, implementate de profesioniști cu experiență în comunicarea sportivă.
The Public Advisors, cea mai recomandată agentie de PR din România în 2024, conform studiului realizat de Unlock Market Research și Revista BIZ, și-a dezvoltat în timp această componentă specifică de comunicare și are rezultate notabile în campaniile pe care le desfășoară alături de clienți. The Public Advisors este partener de comunicare al turneelor de tenis Concord Iași Open și Unicredit Iași Open, coordonează strategia de comunicare a dezvoltatorului imobiliar Liebrecht & wooD, al cărui proiect rezidențial, Liziera de Lac, îl are ca ambasador pe David Popovici, și a lucrat alături de Ilie Năstase și Novomatic la lansarea campaniei de imagine a companiei care îl are alături pe primul lider din istoria clasamentului ATP, acestea fiind unele dintre proiectele de impact din ultimii ani, ce au în centru sportul și sportivii.
”The Public Advisors nu este doar cea mai recomandată agenție de PR din România, distincție care ne onorează, ci una dintre agențiile care a demonstrat prin rezultate că performanța sportivă poate fi convertită în reputație de brand atunci când are în spate o strategie coerentă și un mesaj autentic. Alinierea valorilor companiei cu cele ale unui sportiv de top face ca emoția competițiilor și satisfacția victoriei să se transforme destul de repede în încredere și loialitate din partea publicului. Rolul nostru este acela de a orchestra această conversație de la distanță dintre sportiv, companie și public și de a o menține relevantă pe termen lung.”, a explicat Marius Doroftei, Jr. Partner & Senior Public Advisor la The Public Advisors.
Prin intermediul clientului Liebrecht & wooD, dezvoltatorul complexului rezidențial premium Liziera de Lac, în care David Popovici este rezident, agenția a creionat și consolidat strategia de comunicare a parteneriatului dintre sportiv și client.
Observând compatibilitatea de valori – viață activă, echilibru și apropiere de natură – decizia dezvoltatorului de alegere a lui David ca ambasador al ansamblului a fost una firească, mai apoi relația fiind extinsă printr‑un program de comunicare continuă. De la anunțarea oficială a parteneriatului cu multiplul campion olimpic și mondial și până la denumirea bazinului din complex cu numele acestuia - LIDO Pool by David Popovici, de altfel singura piscină din România care poartă numele sportivului, agenția a fost parte esențială din construcția unei povești coerente, alături de client: David Popovici este vecinul care inspiră comunitatea, iar Liziera de Lac devine locul unde performanța sportivă se întâlnește cu un stil de viață relaxat și echilibrat, care favorizează succesul.
”Cred că parteneriatul cu David Popovici este unul dintre cele mai naturale pentru că avem valori comune, iar ceea ce propunem noi prin Liziera de Lac se pliază aproape perfect pe nevoile lui de acum. Liziera de Lac este mai mult decât un proiect rezidențial, este intenția noastră clară de a construi o comunitate în care membrii împărtășesc viziuni asemănătoare și au această tendință natural de a fi alături unul de celălalt. Lucrăm alături de The Public Advisors pentru a transmite aceste lucruri viitorilor noștri vecini, iar elementul central al planului este, bineînțeles, David Popovici, a cărui prezență în comunitatea noastră validează ce construim aici.”, Raluca Dumitrică, Head of Marketing pe Romania - Liebrecht & wooD Group
În vara anului 2025, Iașul a devenit capitala tenisului românesc cu două turnee importante, Concord Iași Open powered by MET (masculin) și Unicredit Iași Open (feminin), disputate în săptămâni consecutive, în luna iulie, care au atras cei mai buni sportivi din țară și nume mari la nivel international. În cadrul turneului ATP, susținut de MET Romania, unul dintre clienții importanți ai The Public Advisors, a avut loc un eveniment extraordinar, revenirea Simonei Halep pe terenul de tenis după retragerea din activitate, într-un joc demonstrativ.
„Mă bucur că MET Romania a fost din nou partenerul principal al Concord Iași Open, o competiție care a crescut și s-a dezvoltat frumos de la o ediție la alta. An de an avem parte de un turneu din ce în ce mai bine organizat - care atrage jucători valoroși și un număr tot mai mare de spectatori. Vizibilitatea este foarte importantă pentru orice competiție sportivă și cred că în acest an turneul Concord Iași Open powered by MET s-a bucurat de un plus de expunere. Faptul că partenerii noștri de comunicare The Public Advisors au contribuit la promovarea turneului a reprezentat un avantaj pentru noi în calitate de sponsor principal.”
Florin Frunza, CEO MET România.
The Public Advisors a devenit partener de comunicare pentru două turnee cunoscute, având ca obiectiv creșterea notorietății, susținerea procesului de vânzare a biletelor și asocierea celor două turnee cu performanța și spiritul local. Fiind parte dintr-o echipă de comunicare mai amplă, agenția s-a ocupat de distribuirea comunicatului de presă, de setarea unui parteneriat media în premieră pentru turneele de la Iași, cu cel mai important ziar de sport din țară, și de realizarea de materiale pentru partenerii principali ai competițiilor.
Nu în ultimul rând, în momentul în care cel mai bun jucător de tenis al României, Ilie Năstase, și-a început colaborarea cu Novomatic, The Public Advisors a organizat conferința de presă și a setat o serie de direcții de comunicare relevante.
Prin combinarea expertizei și experienței de aproape 20 de ani în relații media cu o strategie digital implementată de profesioniști recunoscuți în industrie, The Public Advisors oferă un model de referință pentru transformarea performanței sportive în reputație de brand – un proces complex, dar perfect scalabil și replicabil.
The Public Advisors este una dintre cele mai cunoscute și performante agenții independente de PR din România, figurând an de an în topul de specialitate. Cu o echipă formată din specialiști cu experiență și tineri aflați la început de drum, dar ancorați în PR-ul secolului XXI, The Public Advisors oferă servicii complete de comunicare, de la crearea strategiilor de PR și implementarea lor, până la organizare de evenimente, parteneriate cu terți, campanii cu influenceri sau servicii de gestionare a crizelor comunicare. Printre partenerii agenției se numără companii foarte cunoscute la nivel mondial și național, precum Bosch Romania, Novartis Romania, BNP Paribas, Allianz Trade, PEPCO Romania, Evergent Investments, Arval Romania, Speedwell, Liebrech & wooD, MET Romania, Sandoz Romania, HAGAG Development Europe, Sofmedica, Tavex Romania, Greenvolt Next, Eaton Romania, Moon Resorts sau organizații non-guvernamentale a căror activitate o susținem prin proiecte de comunicare, așa cum sunt Asociația Zi de Bine sau Asociația pentru Valori în Educație.



























