
Articole care fac referire la Youth Monitor


Irina Carbunescu (Leo Burnett Romania): Nu e nimic mai trist si anost decat sa vezi intr-o campanie perspectiva unui adult despre ce e cool pentru un tanar

Dan Petre (D&D Research si PeMeserie.ro): Tinerii romani stiu foarte multe despre gadgeturi, dar foarte putine despre ei insisi
![[Tinerii din Romania] Andrei Botescu (Pegas): Tinerii apreciaza branduri si proiecte mici produse de oameni cu care impartasesc aspiratii comune: ecologie, hand-made, organic](https://media.iqads.ro/2015/07/andrei-cover-410.jpg)
[Tinerii din Romania] Andrei Botescu (Pegas): Tinerii apreciaza branduri si proiecte mici produse de oameni cu care impartasesc aspiratii comune: ecologie, hand-made, organic

Alina Buzatu (Geometry Global) si tinerii din spatele fericirii: Te poti opri intelegand tanarul la nivel de recuzita sau poti sa-l descoperi la nivel de nevoi

Cum vor comunica Ioana Birdu si Ada Musat (Interactions) cu tinerii peste 5 ani: Cyber oriented-clean-simple-very smart
![[Tinerii din Romania] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania) si arta conversatiei in dialogul cu noua generatie](https://media.iqads.ro/2015/07/miruna-smeureanu-cover-410.jpg)
[Tinerii din Romania] Miruna Smeureanu (Coca-Cola Romania) si arta conversatiei in dialogul cu noua generatie
![[Tinerii din Romania] Roxana Grigorean (Samsung Electronics) despre tineri, selfie-uri de grup si hashtag cu Romania](https://media.iqads.ro/2015/07/roxana-grigorean-cover-410.jpg)
[Tinerii din Romania] Roxana Grigorean (Samsung Electronics) despre tineri, selfie-uri de grup si hashtag cu Romania
![[Tinerii din Romania] Bogdan Jianu (Pernod Ricard): In era selfie-urilor, imaginea este totul pentru ei](https://media.iqads.ro/2015/07/bogdan-jianu-cover-410.jpg)
[Tinerii din Romania] Bogdan Jianu (Pernod Ricard): In era selfie-urilor, imaginea este totul pentru ei

Radu Bogdan (Brennan): Cifrele indica o tendinta de franare a comportamentului de consum al tinerilor, pe fondul temperarii optimismului referitor la puterea de cumparare

Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

In randul tinerilor din Romania, numarul posesorilor de tablete s-a dublat in perioada martie 2013 – martie 2014

PeMeserie.ro: Educam tinerii sa faca diferenta intre un test psihologic de revista glossy si un test profesionist
![[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25484-cover-410.jpg)
[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.
