ReBranders 3.0: pastel, AIESEC si 20 de tineri din 14 tari de pe 5 continente

ReBranders 3.0: pastel, AIESEC si 20 de tineri din 14 tari de pe 5 continente

Tinerii romani nu sunt foarte hotarati cand vine vorba de cariere si angajatori. 2 din 3 dintre respondentii raportului YouBUS 2013 – 2014: Tinerii din Romania, tendinte in activitati, preferinte si consum nu au stiut sa mentioneze o companie sau institutie  pentru care isi doresc sa lucreze. Daca ne uitam un pic la industria de comunicare, lucrurile nu stau cu mult mai bine. Problemele sunt cunoscute – toata lumea vrea experienta nu doar pe hartie. Asta nu se obtine fara niste voluntariate si, chiar dintre ele, trebuie sa stii sa selectezi intr-adevar ceva util si aplicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related