De cand nu ai mai falsificat o scutire?

De cand nu ai mai falsificat o scutire?

Hai ca glumesc, #doamnefereste, nimeni nu se ocupa cu asa ceva. Scutirile se primesc numai de la medicul de familie sau de la specialistii SMARK Research care m-au scutit si pe mine de o zi de munca pentru ca sunt prea stresat. Hahah, ce glumita draguta.

Sa va spun care-i faza: exista acest raport de cercetare, YouBUS 2013 – 2014: Tinerii din Romania, tendinte in activitati, preferinte si consum, realizat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting sub umbrela SMARK Research, care face o radiografie amanuntita a tinerilor de la noi din tara. Pentru promovarea lui, colegii mei au gandit acest DM prin care au trimis, catre multi oameni de marketing si research romani, de pe branduri care comunica adesea cu tinerii, un pachet cu urmatoarele: o fasa medicala, un set de plasturi oferit de Easy Plast, o adeverinta medicala ca aia pe care v-am aratat-o mai sus, niste instructiuni de utlizare si o brosura a raportului. Am facut si o poza:

Acest mic pachet a fost menit sa le aminteasca marketerilor de vremurile in care o scutire medicala si o fasa bine plasata erau scaparea din fata vreunei profesoare neprietenoase, dar si sa ii asigure ca raportul YouBUS 2013 - 2014 e partenerul lor de incredere in fata vreunei intalniri grele. De ce? Pentru ca stie tot ce trebuie despre tineri: de la ce premii vor sa primeasca, la ce branduri iubesc si de ce, la cum arata tanarul roman din mediul rural si cat de dependent este, de fapt, de net. Si na, pentru ca de la job e mai greu sa-ti iei liber doar cu o scutire, mai bine vii direct pregatit. 

YouBUS 2013 - 2014 a fost realizat pe platforma Youth Monitor de Brennan Research & Consultants in parteneriat cu Quantix Marketing Consulting si este cel de-al 12-lea raport din seria SMARK Research.

Youth Monitor este prima platforma de cercetare cu focus pe tinerii din Romania, functionand ca un conector social si de marketing intre factorii de decizie din diverse domenii si tinerii romani. Platforma este realizata in parteneriat de Brennan Research & Consultants si Quantix Marketing Consulting.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related