Oamenii tineri se mai simt din cand in cand si batrani. Si invers.

Oamenii tineri se mai simt din cand in cand si batrani. Si invers.

Am adunat printre speakerii conferintei Romanian Youth Focus oameni cu background-uri diverse, dar care sunt adusi impreuna de faptul ca ii cunosc foarte bine pe tinerii de azi. De la cei care se afla chiar acum la varsta aia si construiesc proiecte pentru colegii lor de generatie, pana la oameni care ii vad pe tineri prin intermediul studiilor de piata sau a campaniilor publicitare pe care le creeaza pentru tineri. Si pentru ca diferentele dintre generatii se accentueaza din ce in ce mai mult, multi dintre ei se simt si tineri si batrani prin comparatie cu altii. I-am invitat sa ne povesteasca astfel de momente, inainte sa vorbim mai pe larg despre tineri la Romanian Youth Focus.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related