Indoor Media a demarat campania de culturalizare a tinerilor romani

Playerul de publicitate Indoor Media urmareste sa demareze campania de culturalizare a tinerilor romani si de aducere in atentia acestora a adevaratelor valori care merita promovate la nivel national. In acest scop, Indoor Media are in plan promovarea personalizata a pieselor de teatru, opera si opereta, gazduite de teatrul National Bucuresti, Opera Romana si Teatrul National de Opereta, in licee si facultati, in scopul informarii si incurajarii tinerilor din centrele de invatamant, pentru a alege modalitati constructive de petrecere a timpului liber.

Scopul acestei campanii este de a instrui tanara generatie din Romania asupra modului placut si util de petrecere a timpului liber, venind totodata in ajutorul educatiei tinerilor elevi si studenti si incercand sa elimine perceptia eronata, formata de ceva timp asupra termenului de "vedeta" si conotatia negativa pe care acesta l-a capatat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related