Kinofest gazduieste a doua editie AVON Movie for Life, concursul de scurtmetraje care sustine Campania pentru sanatatea sanilor

AVON Cosmetics Romania si Kinofest, singurul festival international de film digital din Romania, organizeaza a doua editie a competitiei de scurtmetraje AVON Movie for Life. Concursul provoaca si in acest an realizatorii romani de film (fie ei profesionisti, studenti sau amatori) sa creeze un scurtmetraj care sa transmita cat mai memorabil mesajul Campaniei pentru sanatatea sanilor: “A promite inseamna a face. Promite ca mergi la control!

Lucrarile pot fi inscrise pana pe 27 octombrie 2010, pe platforma TheCreator.ro/Avon, iar tot acolo sunt disponibile brieful competitiei, regulamentul si toate detaliile de participare. Creatiile vor putea fi vizionate pe platforma imediat ce sunt admise in competitie si vor fi apoi prezentate in cadrul proiectiei oficiale Movie for Life, din prima zi a Kinofest, pe 3 noiembrie.

Scurtmetrajele finaliste vor fi promovate online, iar cele mai bune trei filme din concurs vor fi recompensate cu premii in valoare totala de 3.000 de euro. Scurtmetrajele vor fi votate de un juriu profesionist si de juriul publicului Kinofest, urmand ca intre 4 si 28 noiembrie sa fie votate de publicul larg, pe platforma TheCreator.ro/Avon. Prin media voturilor acestor 3 jurii, se vor stabili castigatorii celor 3 premii.

Cea de-a patra editie a Festivalului International de Film Digital Kinofest se va desfasura, in premiera pe durata a cinci zile, intre 3 si 7 noiembrie, la Muzeul National de Arta Contemporana din Bucuresti.

Kinofest este primul festival de film digital din Romania. Avand misiunea de a promova artele in randul publicului prin intermediul filmului independent, al creatiei video si new media, Kinofest isi propune sa sustina tinerii producatori si artisti de film, dar si creatiile lor - film, muzica si productii vizuale. Si in acest an, Kinofest va gazdui cele 3 competitii consacrate: Animatie, Fictiune si Micromovie. Mai multe detalii despre festival sunt disponibile pe site-ul oficial, Kinofest.com.

Campania pentru sanatatea sanilor a fost initiata in 2002 de AVON Cosmetics Romania, sub numele de Campania impotriva cancerului la san, reusind pana in prezent sa educe si sa constientizeze de gravitatea bolii mai mult de 80% din femeile care traiesc in Romania. Mai mult decat atat, fondurile stranse din vanzarea produselor dedicate au fost donate catre fundatii, pentru finalizarea de proiecte precum “Unitatea Diagnostic Mobil – San si Col Uterin”, un spital de oncologie modern in Timisoara si aparatura pentru spitalul oncologic Ion Chiricuta din Cluj.

In 2006, sub deviza “1 din 8 femei”, campania a ilustrat intr-un mod inovativ faptul ca una din opt femei risca sa se imbolnaveasca anual de cancer. Campania a avut un impact foarte puternic, socand prin mesajul direct si a adus rezultate foarte bune in termeni de awareness si vanzare produse dedicate. Din 2007, comunicarea a fost dusa un pas mai departe, pentru a convinge femeile sa mearga la un control medical. Astfel, a fost dezvoltata campania “Afla ca esti bine”, purtand un mesaj care indeamna la actiune, pozitiv.

Din 2010, initiativa primeste un nou nume, Campania pentru sanatatea sanilor, si un mesaj cu atat mai optimist: “A promite inseamna a face. Promite sa mergi la control!”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related