
Articole care fac referire la AVON Cosmetics
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii AVON Cosmetics


AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

„PĂI, ȘI EU?” este întrebarea de pe buzele adolescenților, atunci când lumea se împarte între vacciniști și nevacciniști

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Minte & suflet] Silvia Guță: La nivel cognitiv știm că suntem în pericol, dar nu ne mai sperie atât de tare acest pericol încât să renunțăm la ceea ce ne definea viața înainte de pandemie](https://media.iqads.ro/2020/07/silvia-guta-foto-claudiu-popescu-cover-410.jpg)
[Minte & suflet] Silvia Guță: La nivel cognitiv știm că suntem în pericol, dar nu ne mai sperie atât de tare acest pericol încât să renunțăm la ceea ce ne definea viața înainte de pandemie

Fundația AVON donează 1 milion de dolari în sprijinul victimelor violenței domestice, în contextul pandemiei

S-a lansat prima carte despre adolescenți și părinți din România: „Relațiile adolescenților din România și ce spun ele despre noi”

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

În mintea adolescenților. Silvia Guță: În societatea noastră, copiii și adolescenții sunt o categorie cumva inferioară, niște ființe nu-încă-persoane

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România

Cele mai valoroase inițiative sociale înscrise în competiția Gala Societății Civile vor fi premiate pe data de 11 iunie a.c., la Ateneul Român

Gala Societății Civile își încoronează Reginele Neștiute prin campania de comunicare a celei de-a XVI-a ediții

Proiectele pentru tineret în topul înscrierilor la Gala Societății Civile 2018. Județele Cluj, Brașov și Timiș fruntașe la înscrierile din afara Bucureștiului

A cincea ediție a vernisajului Inspiration Challenge by AVON. O nouă echipă de artiști, o nouă serie de lucrări, o nouă colecție de parfumuri AVON

Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu

A cincea ediție CSR4WOMEN by AVON. Proiectele sociale dedicate femeilor, piese într-un domino al responsabilității

AVON, Vital Voices şi Departamentul de Stat SUA lansează JUSTICE INSTITUTE - Institutul de Justiţie pentru Violenţă de Gen în România

Ultimele zile de înscrieri la Premiile Superscrieri #7 - singura șansă pierdută e aceea pe care nu o testezi

„Pe tine cine te minte?”: întrebarea pe care o pune IDEO IDEIS adolescenților la cea de-a 12-a ediție
![[CSR-ul lui 2017] Cristina Horia, Fundația Sensiblu: Asistăm în continuare la un decalaj între modul în care a fost integrat și operaționalizat conceptul în companiile românești și filialele din România ale multinaționalelor](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-sensiblu-cover-410.jpg)