Simon Bond (CMO, BBDO & Proximity Worldwide) vorbeste despre modelul "Acts not ads"

Simon Bond (CMO, BBDO & Proximity Worldwide) vorbeste despre modelul "Acts not ads"

In cadrul "The Next 20 Years", organizat de Graffiti BBDO, Simon Bond (Chief Marketing Officer, BBDO & Proximity Worldwide) a vorbit despre consumatorul care este mai mult decat receptorul mesajului unei campanii de advertising, care trebuie implicat in comunicare si care trebuie sa genereze la randul lui content si sa devina astfel un reprezentant al brandului care i se adreseaza.

Hugo Boss, CNN Eye Report, American Idol au in comun consumatorul, pe care Simon Bond il numeste "advocate" de brand si care poate crea earned media. "Consumatorul este in centrul tuturor lucrurilor pe care le facem astazi", a spus Simon Bond. Despre branduri, tot el spune ca sunt ceea ce consumatorii spun despre ele ca ar fi. "Ceea ce spun consumatorii despre branduri este definit de experientele pe care le au cu aceste branduri”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related