Dragos Ometita (Publicis): Mi se pare ca prea multa lume tipa si totusi nimeni nu se aude, inclusiv pe vizual

Dragos Ometita (Group Creative Director, Publicis) despre calitatea vizualurilor din campaniile romanesti si surse de inspiratie.

Cum a evoluat nivelul creativilor romani pe partea de vizual in 2012

Nivelul nu este unul cu care sa ne fie rusine, insa trebuie sa crestem in continuare, impreuna cu toata lumea implicata in proiecte, de la creativi si oameni de agentie pana la clienti si publicul larg.

Tendinte internationale in art-direction care s-au remarcat in ultimul an si in Romania

Nu cred in tendinte, cred intr-o exprimare cat mai buna a unei idei in vizual, daca se intampla asta si ele se ajuta reciproc atunci se va remarca si lucrarea.

Small budgets = big opportunity sau small budgets = big fail

Great work = big opportunity sau mediocre work = big fail, cu bugetele ne descurcam noi cumva.

Deadline-urile si calitatea finala a work-ului

Intotdeauna mai e nevoie de doua zile, indiferent cat timp ai la dispozitie.

Vizual in print vs. vizual in online

Volumul de munca pentru online este in general unul mai mare si timpul nu se dilata, dar consider ca este o oportunitate pentru orice art sa faca mai multe decat in media traditionala, e un loc de joaca mult mai ofertant. Privitorul iti ofera mai mult din timpul lui, asta daca ii oferi si tu o experienta in schimb.

Greselile de art-direction care predomina in proiectele romanesti

Mi se pare ca prea multa lume tipa si totusi nimeni nu se aude, inclusiv pe vizual. Putina lume isi asuma "riscul" sa fie vizibil prin a fi diferit, sau macar coerent si clar.

Proiecte de anul asta de la Publicis care merita incluse in portofoliu

Sunt destul de multe lucrari cu care ma mandresc, atat ca art implicat direct cat si ca parte din work-ul agentiei. Un proiect recent, foarte aproape de inima mea, este entry-ul pentru campania AdPrint "Save the print", un exemplu de print executat inhouse, de la 0 la inscriere in cateva ore.

Publicatii/site-uri/bloguri din domeniu care au inspirat proiectele create

Bineinteles ca urmaresc toate publicatiile din domeniu, on si offline, insa incerc pe cat posibil sa urmaresc si mai multe publicatii si site-uri din alte domenii pentru inspiratie, doua exemple ar fi British journal of photography (varianta pentru iOS) sau Them Thangs.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related