Agentiile din spatele unor campanii virale spectaculoase vin la ICEEfest

Pe 13 iunie, in cea de a doua zi de ICEEfest, dedicata creativitatii si campaniilor virale, pe scena evenimentului vor urca reprezentanti ai unor agentii responsabile de o serie de campanii care au devenit virale in anii trecuti. SID LEE, Akestam Holst, ACHTUNG! sau ZOO vor sustine prezentari, arata un comunicat emis de organizatori.

Cu birouri in Montreal sau Amsterdam, SID LEE creeaza de 15 ani, printre altele, campaniile de comunicare ale Cirque du Soleil:

Suedezii de la Akestam Holst s-au facut remarcati la inceputul anului acesta cu panoul care se transforma digital cand metroul trece pe langa el:

O alta activare a suedezilor care a devenit virala a fost organizata cu ocazia unei parade gay din Stockholm pentru cel mai vechi lant de supermarketuri din oras:

Akestam Holst e responsabila si de transformarea unui om intr-un difuzor viu:

Cei de la ACHTUNG!, castigatori ai Webby Awards, vor prezenta metodele prin care vizitatorii online pot participa live intr-o cursa reala in urma careia pot castiga masina care alearga pe pista, dar si multe alte exemple de campanii cu rezultate bune:

DigitasLBI lucreaza pentru clienti precum eBay, Delta Airlines, Coca-Cola sau American Express. 

Iar ZOO este agentia de creatie a Google.

ICEEfest este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Festivalula ajuns anul acesta la cea de-a 3-a editie si se va desfasura la Grand Cinema & More din cadrul Baneasa Shopping City, in 12 si 13 iunie.

Cu mai putin de doua saptamani pana la festival, ultimele bilete disponibile se gasesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com



ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related